Hvem?

Millan

Glad i forumet
Junibarna 2015
Får vite om graviditeten først og når?
Og når blir det offentlig?

Her har to venninner fått vite det, med beskjed om at det er topsecret.

Ellers har jeg nesten lyst til at resten kan oppdage det selv når den tid kommer. Men tviler på jeg klarer å holde meg :P

Gutt 2005
Jente 2005
Gutt 2008

-Bonusbarna 2002&2006-

<3 <3 Spire Januar 2015 <3 <3

Min familie og beste venninner vet om det, men mannen min vil ik fortelle familien sin enda før d har gått 14 uke

❤️venter mitt første ❤️

Familie, nære venner og jobben vet det, resten får vel bare vite det sånn det måtte passe seg etterhvert. Legger nok ikke ut noe status på Face, men kommer ikke til å be familie eller venner om å la være å tagge meg heller, så bilde av meg og magen dukker naturlig opp etterhvert.

❤Jente Juli 2013❤
❤Januarspire 2015❤

Jeg har lyst til å rope det ut :P Men nå vet mange av kompisene hans, og venninnene mine at vi har prøvd en stund. Men har ikke sagt noe, annet enn til ei eneste venninne. Så da får vi se da, hvor lenge vi klarer å holde det :)
Vil nok vente til 3 mnd er gått, da skal de nærmeste få vite det, så får resten bare se det! :)

Min nærmeste familie og min bestevenninne får vite det tidlig. Han vil ikke fortelle det til sin familie fordi de ikke klarer å holde tett.. Med storesøster holdt jeg det hemmelig for bekjente til uke 13, men nå vil vi prøve å vente til uke 18 :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Tre venninner vet. Forrige gang fortalte vi tidlig, denne gangen venter vi lengst mulig tror jeg..

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Sendt via BV-appen

En venninne av meg og samboeren hennas vet det, litt pga ho e gravid med nr 2 og er bare 3 uker lengre enn meg på vei. Ellers vet søsteren hans det, men de har fått beskjed om at det er hysj hysj!! Ellers vil vi prøve å holde det hemmelig for familien og venner helst frem til 12 uker!! Men får se korti d viser på meg og om det er noen som spør meg face to face om eg e gravid, pokerfjes eier eg ikke så spør den rette så skjønner de det fort!! ;)

Her er det ei venninne og min mor som vet :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp