hvem ? ^^

• Trådstarter Trådstarter babymaker
  • Opprettet Opprettet
Vi skal vite, er så nysgjerrig :D

Vi har 2 gutter på hver side av søskenflokken uten om meg og han så derfor bestemte vi nei :) finnes mye nøytrale klær :)

jeg vil ikke vite sambo vil, så her blir det no kmere disksjon når den dagen kommer.
OM Jeg bestemmer meg for vite, så er det kunn han å meg som vet det, ingen andre får vite det :P

Men prøver å være sterk å ikke skal vite :D

jeg vil ikke vite sambo vil, så her blir det no kmere disksjon når den dagen kommer.
OM Jeg bestemmer meg for vite, så er det kunn han å meg som vet det, ingen andre får vite det :p

Men prøver å være sterk å ikke skal vite :D
Stå på snuppa :)

Vi vil vite, er veldig nysgjerrig, men synes og det er utrolig dårlig utvalg av nøytralt nå kontra før. :/ kjøpt sokker til nå, thats it.. D tre andre gangene har jeg finni myyye fint i nøytrale farger.

samboer vil, jeg er litt usikker.... men kjenner jeg meg rett så klarer jeg ikke holde meg :)
å så kan det være greit å vite når vi må handle inn så masse :)

Vi skal vite :) men må først få time til oul..

Skal prøve å få sendt kort i posten innen 24 med at vi vil ha en overraskelse til dem 23 juni :) storken ville ikke si hvilket kjønn ;)

Vi skal vite, er for nysgjerrig til å ikke vite hehe ! Mamma ville ikke vite når hun var gravid med meg og broren min, men allikevel var hun sikker på hvilket kjønn det var, og gjettet riktig begge gangene...selv har jeg en sterk følelse på jente :)

Vi skal ikke vite. Ingen av oss ønsker å vite denne gangen. Tok bort så mye av spenningen den ene gangen vi har visst (1 av 2 tidligere).

Back
Topp