LilleLavendel
Forumet er livet
evt "hvem dåg ærre idååg?"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det å være på BV er å se det norske språk bli voldtatt flere ganger om dagen...Labambie skrev:
Gollemor skrev:
skriver man ifjor eller i fjor?nussnøff skrev:
ifjor er noe nytt apple har kommet med
Hva er egentlig en skrivefeil? Er skrivefeil og grammatiske feil det samme? Ettersom vi er i pirkehjørnet?IsThaBeth skrev:
LilleLavendel skrev:
Hva er egentlig en skrivefeil? Er skrivefeil og grammatiske feil det samme? Ettersom vi er i pirkehjørnet?IsThaBeth skrev:
nei, det er vel egentlig ikke det? skriveleif er en skrivefeil, men bøying av verb osv er vel en grammatisk feil... men feil er det jo uansett;) who careeees:)
Labambie skrev:
Eventuelt også særskrivingsfeil. Jeg tror vi tar alle under ei flette i dag.
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:
Så svarer jeg, det heter ikke særskrivingsfeil. Det heter særskriving. Så ta fletta di og fei under teppet. :P
Labambie skrev:
IsThaBeth skrev:
Labambie skrev:
Så svarer jeg, det heter ikke særskrivingsfeil. Det heter særskriving. Så ta fletta di og fei under teppet. :P
Haha, ord delings feil da. ;)