Hvem vil være ansvarlig for Septemberlykke <3 2016-skjult forum??

Hva er oppgavene? Så forresten på "vi som prøver" forumet at "skjult forum" ikke ble brukt. Er det noe vits? :) (Bare spør, kan jo være det bare var der det ikke ble brukt :) )

Hva er oppgavene? Så forresten på "vi som prøver" forumet at "skjult forum" ikke ble brukt. Er det noe vits? :) (Bare spør, kan jo være det bare var der det ikke ble brukt :) )
Blir brukt i terminforumet, og ja, det er masse vits :D Da kan vi dele mer åpent, snakke mer i detaljer og stille og svare på spm vi ikke vil at alle skal se :)

Men da må jo noen melde seg som ansvarlig først da?

Non som føler seg kallet? Husk at oppgaven som ansvarlig eventuelt kan deles på to :)

Hvilke oppgaver har en forumsansvarlig? Tror ikke noen har meldt seg fordi vi er usikre på hva det innebærer :)

Jeg er forumansvarlig, og mine arbeidsoppgaver er uendelige... ;)

Dette er arbeidsoppgavene til tilgangsansvarlige:

- Motta PM fra brukere som ønsker tilgang til skjult. Brukerene må oppfylle visse krav (se info tråd).
TGA sin oppgave er å dobbeltsjekke at kravene er oppfylt.
-TGA skal så gi meg beskjed om brukere som skal inn på skjult. Dette gjøres i en egen tråd på etet rom for tilgangsansvarlige.

Den som blir TGA får en PM av meg med link til tråder som er viktige å ha. Samt tilgang til skjult rom for TGA`er. Der inne ligger det en egen "oppløringstråd".

Håper det er noen som kan tenke seg å å påta seg oppgaven. Jeg ser helt klart en fordel ved å ha muligheten til å ha et skjult forum :)

Dytter denne :anyone

ups, så ikke at det var noen som hadde skrevet her for 45min sida.. (litt distré)

Last edited:
Jeg kan kanskje ta det på meg om ingen andre har noooe lyst! Men da må dere være tålmodige med meg :p Har ikke tid til å svare på pm og sjekke om dere får tilgang på skjult forum før etter 19.00 :) Og annenhver mnd vil jeg generelt være mer utilgjengelig.. Det e ikke ideelt med en tilgangsansvarlig som er så utilgjengelig, men det er bedre enn ingen tga :confused: Eventuelt kan jeg være en av to, noe som sikkert er bedre for alle :)

Jeg kan kanskje ta det på meg om ingen andre har noooe lyst! Men da må dere være tålmodige med meg :p Har ikke tid til å svare på pm og sjekke om dere får tilgang på skjult forum før etter 19.00 :) Og annenhver mnd vil jeg generelt være mer utilgjengelig.. Det e ikke ideelt med en tilgangsansvarlig som er så utilgjengelig, men det er bedre enn ingen tga :confused: Eventuelt kan jeg være en av to, noe som sikkert er bedre for alle :)

Flott, da har vi èn, kanskje en vil dele ansvaret med henne, så blir det litt mindre jobb? :D

Back
Topp