Hva er oppgavene? Så forresten på "vi som prøver" forumet at "skjult forum" ikke ble brukt. Er det noe vits?
(Bare spør, kan jo være det bare var der det ikke ble brukt
)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
![Smile :) :)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har inntrykk av at det blir mer brukt i terminforumHva er oppgavene? Så forresten på "vi som prøver" forumet at "skjult forum" ikke ble brukt. Er det noe vits?(Bare spør, kan jo være det bare var der det ikke ble brukt
)
Blir brukt i terminforumet, og ja, det er masse vitsHva er oppgavene? Så forresten på "vi som prøver" forumet at "skjult forum" ikke ble brukt. Er det noe vits?(Bare spør, kan jo være det bare var der det ikke ble brukt
)
Så flott det blir mer brukt herBlir brukt i terminforumet, og ja, det er masse vitsDa kan vi dele mer åpent, snakke mer i detaljer og stille og svare på spm vi ikke vil at alle skal se
![]()
Hvilke oppgaver har en forumsansvarlig? Tror ikke noen har meldt seg fordi vi er usikre på hva det innebærerNoen som har meldt seg som tilgangsansvarlig?
Hvilke oppgaver har en forumsansvarlig? Tror ikke noen har meldt seg fordi vi er usikre på hva det innebærer![]()
Jeg kan kanskje ta det på meg om ingen andre har noooe lyst! Men da må dere være tålmodige med megHar ikke tid til å svare på pm og sjekke om dere får tilgang på skjult forum før etter 19.00
Og annenhver mnd vil jeg generelt være mer utilgjengelig.. Det e ikke ideelt med en tilgangsansvarlig som er så utilgjengelig, men det er bedre enn ingen tga
Eventuelt kan jeg være en av to, noe som sikkert er bedre for alle
![]()
Må man finne den andre før man får gruppen oppe å gå eller?Flott, da har vi èn, kanskje en vil dele ansvaret med henne, så blir det litt mindre jobb?![]()
Må man finne den andre før man får gruppen oppe å gå eller?![]()
Da gjør vi detNeida, vi kan starte den opp og så er det kun du som er TGA fram til vi finner en til![]()