attpåklattnr2
Gift med forumet
da har vil nådd 5000 innlegg.Da må vi ha en ansvarlig for skjult gruppa.Er dette noe for deg??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er dette noe for deg?da har vil nådd 5000 innlegg.Da må vi ha en ansvarlig for skjult gruppa.Er dette noe for deg??
jeg er det,men jeg har ikke lyst på det ansvaretEr dette noe for deg?
Du er jo veldig aktiv her inne - og det er jo et viktig poeng!
Skjønner detjeg er det,men jeg har ikke lyst på det ansvaret![]()
Helt sikkertSkjønner det
Sikkert noen som melder seg frivillig ila dagen.
Jeg har så mye annet ansvar og er alene med to små inntill neste måned. Er redd jeg snart får hyperemesis og vil da ikke kunne klare å ta på meg ansvaret. Jeg kan ha det litt i bakhodet.Hva med Minimjau eller yummy_mummy? =D
Hva med deg??Ingen som melder seg??
Jeg har ikke tid til å følge det opp :/ Er alene med ettåringen annenhver mndHva med Minimjau eller yummy_mummy? =D
Er det mulig at to av dere kan dele på oppgaven da, eller må det være én ansvarlig?![]()
Det var jo en veldig god ideEr det mulig at to av dere kan dele på oppgaven da, eller må det være én ansvarlig?![]()
Jeg har så mye annet ansvar og er alene med to små inntill neste måned. Er redd jeg snart får hyperemesis og vil da ikke kunne klare å ta på meg ansvaret. Jeg kan ha det litt i bakhodet.
Hva med deg?? Kan ikke du?![]()
Joooooo da
Hva med deg?????Joooooo da![]()