Hvem vil ikke vite kjønnet?

Mamma Eva

Andre møte med forumet
Vi vil ikke vite. Selv om jeg er nervøs for at min partner vil ønsker å vite senere :rolleyes:

Sist ville vi ikke vite, og det var veldig spennende! På grunn av ulike omstendigheter fikk vi vite det i uke 32 under en ultralydundersøkelse, men hadde det ikke vært for den ultralyden hadde vi ikke villet vite det ;) Nå vet vi det, og vi ville vite det.. Men mye spenning forsvinner..

Samboeren min vil ikke vite.. men jeg vil, mpt innkjøp og lignende.. har masse jenteklær liggende etter datteren min, og vil gjerne vite om jeg skal vaske det, eller gi det bort ;) ellers utenom det så er jeg altfor nyskjerrig til å ikke vite!! :p så blir nok til at vi skal vite, skal overtale han ;)

Jeg har hatt sjansen noen ganger, og valgt å ikke vite. Men det ser ut som pappa og storesøster trumfer meg på oul denne uken. De vil si han/hun.

Det er i grunnen ikke så viktig for meg, siden jeg uansett foretrekker lite "kjønn" på klær og utstyr. Vi har allerede et jenterom fullt av Lego og fotballgreier, og jeg kommer uansett til å tillate meg litt blonder på nyfødt-trøyene.

Jeg fikk ikke overtalt samboeren min, så vi skal ikke vite ;)
Nå som jeg har blitt vant med tanken så kan jeg bare forestille meg hvor ekstra spennende fødselen blir :D hihi

Back
Topp