Hvem vet?

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Hvor mange har dere fortalt det til? Er det fremdeles hemmelig eller har hele facebook fått nyheten?

Her har vi kun fortalt det til nærmeste familie og en håndfull gode venner(som ville forstått det uansett siden jeg ikke lenger hverken drikker eller røyker)

Oi så spennende :) Ekstra gøy å informere lenger ut(svangerskapet føles nok også kortere da)

Jeg, sambo, min beste venninne og nå min svigerfar :) Alle andre må vente en stund til :p

Apper <3

To av mine nærmeste venninner, fordi jeg må ha noen å prate med det om :) Og den nærmeste familien til mannen. Han ville så gjerne fortelle dem det når vi var der på ferie nå :) Vi ser dem bare to-tre ganger i året, så det var gøy å fortelle det face to face denne gangen! Min mamma får vite det på 60års dagen sin i august; skal prøve å finne på en morsom måte å si det på. "Alle andre" får vite det etterhvert....

Nærmeste familie + noen venner og sjefen + veilederen på jobb vet. Også ble jeg avslørt av 3 andre kollegaer også.
Tenkte å fortelle til resten på jobb når jeg er tilbake fra ferien. Da er jeg 10 uker.

Mamma, pappa, svigermor, søster og svigerbrodern. Så glapp det til ei av mine kollegaer igår. Har ikke tenkt å dele det på facebook med det første. Morsomt å bare plutselig skrive at nå er babyen født osv når den tid kommer :)

Mammaene og pappaene våres ;-)

Pluss et par gode venner!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

To av mine nærmeste venninner, fordi jeg må ha noen å prate med det om :) Og den nærmeste familien til mannen. Han ville så gjerne fortelle dem det når vi var der på ferie nå :) Vi ser dem bare to-tre ganger i året, så det var gøy å fortelle det face to face denne gangen! Min mamma får vite det på 60års dagen sin i august; skal prøve å finne på en morsom måte å si det på. "Alle andre" får vite det etterhvert....
Vi laget kake til mamma første gangen hun skulle bli mormor. Til hennes fødselsdag laget jeg en kake hvor det stod Gratulerer med dagen. Det ble vill jubel til alle gjester!

Tre gode venninner, og besteforeldre vet det her :) resten får vente til etter 12 uker :)

Nærmeste familie (foreldre og våre søsken) vet, og tre vennepar som vi var på ferie med. Kjempe lyst til å fortelle alle, men venter nok noen uker til. :)
Jobben får vite det når sjefen min er tilbake fra ferie om 2-3 uker.

Mine foreldre og svigerforeldre, og to av mine venninner vet det :) Ellers tror jeg vi venter med resten av familien til etter ultralyd i uke 10 :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen, Mine to beste venninner og gjengen vi var på ferie med i 2uker.

Sendt fra appen :-)

Ett par tre nære venninner.
Typen har også fortalt noen kamerater.
Jeg skal på ul 12.august, er alt bra forteller jeg moren min det etter det.
Vil vente lengst mulig å fortelle det til kollegaer, leder og "alle andre"

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Mamma og storesøstra mi fikk vite det i dag, til vill jubel i stua! Vi har nemlig annonsert at vi var ferdige med barn opptil flere ganger, og min søster er også ferdig med barn...så dere kan tro det var to som ble overlykkelig :-) tenkte å holde det hemmelig lengst mulig, men tror mamma har en slags sjette sans av no slag...hun veit ALT som har med meg å gjøre :-p

Mamma og storesøstra mi fikk vite det i dag, til vill jubel i stua! Vi har nemlig annonsert at vi var ferdige med barn opptil flere ganger, og min søster er også ferdig med barn...så dere kan tro det var to som ble overlykkelig :) tenkte å holde det hemmelig lengst mulig, men tror mamma har en slags sjette sans av no slag...hun veit ALT som har med meg å gjøre :p

Rart med mødre altså! Mamma og pappa skulle komme innom hit før ferien for å leke med sønnen min og hilse på, hun hadde med seg flotte blomster til meg. De fikk vite nyheten etter en stund og pappa fortalte at mamma hadde kjøpt blomsten fordi hun ante at det var noe på ferde...?

Kun samboern og jeg som vet det. Synes magen allerede vises, men hadde tenkt å vente med å fortelle noe til uke 11, dvs etter første legetime ;-)

Back
Topp