Hvem vet?

Nomade

Betatt av forumet
Hvem har dere delt nyheten med?:) og når har dere tenkt å si det til familie og venner? Jeg testa positivt idag, så foreløpig kun mannen som vet:) skal reise hjem til mamma og pappa neste uke, og tenkte å dele det med de, svigers og søsknene våre da, og også bestevenninna mi:) resten skal vi prøve å holde det hemmelig for frem til jul!:)
 
Mine 2 bestevenninder vet og mannen selvfølgelig :-) Venter hvertfall en måned før familien får vite det, å resten rundt jul :-)
 
Her er det kunn mannen i første fase, resten må vente :)
 
min mann og jeg, er jo bare 3+4... til helgen kaller en jente tur og da tror jeg at jeg er på pencilin for et eller annet... vil ikke si det ennå nei... Ellers venter en familie sammenkomst i nov, hvor det skal feires - enten så forteller vi det da ca 7 uker eller så er jeg på pencilin da å.... vi har aldri klart å holde på hemmelighetn særlig de andre gangen, ,men allikevel er det litt morro med en hemmelighet;)
 
Jeg syns også det hadde vært moro å holdt det skjult så lenge som mulig, men vet at når jeg skal være på besøk hos mamma og pappa i to uker, så skjønner mamma det garantert;) Ihvertfall om det fortsetter som nå med kvalme om morgenen og veldig trøtt.
 Så da vil jeg heller si det selv!:)
 
Her det selvfølgelig pappaen som vet, også en nabo som er ei god venninne.
Lyst til å holde det hemmelig så lenge som mulig, men er en del som vet at vi er i gang med prøving, så får spm. innimellom ;)
 
Foreløpig er det bare mannen som vet. Jeg har noen gode venninner som jeg garantert ikke kommer til å klare å holde det hemlig for så veldig lenge, men tenker å vente med å fortelle de andre til det er så nært oppunder 12 uker som mulig.

På den ene siden har jeg veldig lyst til å fortelle jentene mine at de skal bli storesøstre så fort som mulig, men det blir en veldig lang ventetid for dem, samtidig som det blir en veldig nedtur om det går galt, så vi venter nok til nærmere 12 uker med å fortelle dem også.
 
Back
Topp