Hvem vet om spiren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Hittil så er det bare en venninne som vet men til helgen så tenker vi å fortelle foreldrene våre. Synes det er litt tidlig, egentlig, men det får bli sånn denne gangen :) Sist ventet vi til uke 12.

Sagt det til kjæresten og søster. Ser for meg jeg ønsker å vente til etter oul med å fortelle flere. Men vi får se :)

Mamma har fått vite det og hele avdelingen min i barnehagen, pga at jeg er hjemme med blødning (som heldigvis har avtatt) ☺️
Jeg bestilte «jeg skal bli storesøster» skjorte og fortalte det til mamma to dager før jeg selvfølgelig begynte å blø, så nå må den lille spira klore seg godt fast altså, slik at vi får brukt te-skjorta :hilarious:

Vi har kun fortalt det til ett vennepar og ei venninne. Foreldrene våres og søsken får vite det etter 12 ukerish, og resten tar vi på julekortet til jul:happy:

Mannen, min nærmeste familie og ett par venner. Merker jeg er dårligere på å holde tett denne runden :happy:

Mannen min og foreldrene hans. Tenker å fortelle det til mine foreldre i helgen :-)
Har personalmøte på jobb denne uken og er veldig i tvil om jeg skal fortelle det da. På et vis hadde det vært greit at de vet hvorfor jeg er så sliten for tiden, men samtidig synes jeg det er litt for tidlig.

Det er kun samboer som vet det enda. Vi ønsker å holde det hemmelig for familien frem til jul :) Sist klarte vi å holde det hemmelig for de aller fleste til etter oul. Tror ikke vi klarer det denne gangen...

Mannen min selvfølgelig, søstra mi og mannen hennes pluss en kollega av meg.

Mannen, foreldrene mine, søster og 2 venniner. Har så lyst å fortelle det til barna, men med tanke på alderen deres vet jeg at de aldri kommer til å klare å holde stilt ( 10 og 6 år) så får bite i meg det noen uker til

Besteforeldre, søsken, kollegaer, sjef, noen i bhg og noen nære venner. Ups :p

Back
Topp