Hvem vet om spiren?

  • Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet
Hos oss så vet noen det, og har visst om det fra første stund. Mine foreldre og hans far vet det, mine nærmeste venner som jeg henger ofte med, hans eldre søster og min kusine :) Tenker å vente med «resten» til etter tul engang.
 
Her er det kun ei venninne som vet. Skal fortelle mamma og familien etter tidlig ultralyd, resten av verden får vente til etter jul og OUL ;)
 
Min mamma og hennes sambo og ei gravid venninne ❤️ Grugleder meg til TUL, og håper alt er bra! Etter det forteller vi til de andre nærme!
 
Mannen min, samt min mor som jeg har et veldig nært forhold til:Heartpink
 
Kun jeg og min mann :Heartred
Neste som får vite det er barna, men tenker å vente lengst mulig mot uke 12, så sannsynligheten for å miste er liten.
 
Mannen min, minstemor på snart 2 og en venninne. Pluss pappaen hennes som har utviklet lange ører etter han ble pensjonist
 
Kun samboer og jeg foreløpig :Heartred
Synes det er koselig å ha en hemmelighet mellom oss en liten stund :Heartred
Må kanskje fortelle det til et par gode venner når vi reiser på weekendtur i november, men ellers håper jeg det kan vare helt til jul og at barna kan få være med å spre nyheten:)
 
Håper at barna skal få vite det først og at de kan spre det videre. Venter på TUL, og da skal barna få hber sin gave med tshorte i,der det står "Jeg skal bli storesøster/storebror" :) Gleder meg såååååå fælt... ♡
 
Ingen. Etter tre år med mange tap så var jeg igrunn ferdig nå.. med prøving og skuffelser. Skal begynne i ny jobb..
så jeg vet ikke helt hvordan jeg skal legge det fram.. for mannen altså. Får gruble på det noen dager til..
 
Kun mannen min☺️
 
Min søster og mine foreldre og ei venninne. Svigerfar og kjæresten får vite det om en uke når han kommer hjem fra reisejobb :) Er 5+0 i dag (ut i fra foreløpige beregninger), tror ikke vi skal si det til så mange flere før uke 12 :) Men gleder meg til jeg kan si det - for da er vi over den største sannsynligheten for at det skjer noe ❤️
 
Søster, kusina og to venninner. Ikke søren om jeg kommer til å klare å vente til uke 12 :laughing021 Jeg er ikke det spøtt redd for SA heller så kommer nok til å juble til hele verden etter TUL 20/11. Da er jeg 8 uker :dance008
 
Mamma, pappa, søstra mi og ei venninne vet det. Barna får vite det etter tidlig ultralyd. Publisering til hvermannsen på Facebook tar vi til jul
 
Ganske mange etterhvert. Mannen min vet det jo, fortalte det nettopp til mine foreldre, mine søsken og en god del venninner. Etter å ha mistet i august (sa) fant jeg ut at det er faktisk bedre å ha noen å dele sorgen med og det er lettere å fortelle om det enn å si "ja, jeg var gravid, men mistet" og så fortelle hele historien. Vil ha flere med i støtteteamet om det skulle gå galt igjen!

Sjefen vet det også fordi jeg jobber med kjemikalier etc som er skadelige for fosteret og måtte slutte med det med én gang jeg fant ut at jeg var gravid.
 
Back
Topp