Hvem vet om spiren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
Vil vente lengst mulig med å si det denne gangen :) sjefen er den eneste som vet
Ikke var det planlagt og det kommer til å slå med som en bombe hos familie og bekjente hvis det går bra, hehe ;) men jeg har et heeelt avslappet forhold til det kjenner jeg, en stor glede hvis spiren holder seg fast, men med vår historikk fra tidligere så jubler vi ikke enda :dontknow

Bære meg og samboer å dæm som mått vær tell stede her inne og i termingruppa på fb :) utrolig vanskelig å holde tett, men jeg klarte det sist så da går det vel denne gangen også :smug: har visst det siden søndag og jeg sprekker jo snart av fortellerlyst :hilarious::hilarious:

Her vet samboer det og 2 av mine venninner :) å sånn blir det en stund til :)

Her er det bare meg og samboer som vet noe :Heartred
Fant ut av det på søndag og er 4+2. Har så lyst å fortelle det til veninnene og familien, men det får vente noen uker til!
Foreløpig er det koselig at bare vi to vet om den lille spiren vår :love7

Kun ei venninne... liker ikke å fortelle til folk før uke 12/ tidlig ul..jeg vil se at alt er normalt inni der først .

Kun meg og samboer som vet det (7+6 idag). Tenker å bestille tul i uke 12 og fortelle det da hvis alt går bra. Men samtidig har jeg veldig lyst til å fortelle det til nærmeste familie nå, vet bare ikke om de vil klare å holde det for seg selv ;) Vanskelig å ikke si noe når formen min er så dårlig som den er! Må finne på så mange unnskyldninger for å avlyse planer at jeg blir gal snart :laughing002

Her vet mannen og et par av mine venninner det :) planlegger å alliere meg med en kollega, da jeg er sykepleier og ikke alle pasienter jeg kan dra innom å hjelpe i jobben, så da er det greit å ha en å bytte med.
Det er nok lurt da ja :)

Kun jeg og pappaen som vet det her:) Nr. 2 dette og vi ønsker nok og holde det for oss selv litt lengre enn hva vi gjorde med nr. 1. Men storebror skal selvsagt få være første som får vite det:) Skal på TUL etter hvert så tenker han får vite det etter den:happy: Så blir nok besteforeldre informert, men tror vi venter til etter uke 12 (så fram til at formen holder seg). På nr. 1 hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og spydde som en gris fra når vi fant ut av det (uke7/8) så da måtte vi bare informere jobb og de rundt oss, for det gikk ikke an å holde det hemmelig:hilarious:
Da håper jeg formen din er bedre denne gangen ;)

Kun meg og mannen min som veit Har mista fleire gonger før, så me vil holde det for oss sjøl til etter TUL i veke 11/12. Veke 8 no

Mine/samboeren sine foreldre, og et par venninner har fått vite det her. Kommer nok til å fortelle det til flere nå som vi så at alt var fint på TUL :love017

Mannen vet det selvfølgelig. Vi har også fortalt det til min barndomsvenninne (hun er den eneste som visste at vi prøvde) og mannens yngre bror. Skal fortelle det til min lillebror nå i løpet av helgen, siden han studerer langt unna og vil helst si det ansikt til ansikt.

Har lyst å vente med resten til vi har tatt TUL i uke 12 eller 13. Da sier vi det nok til familie før vi sier det på jobb.

Jeg har lyst å fortelle det til alle, men tenker å at siden vi mistet sist, så er det greit å bare være oss nå. Har så lyst å dele nyheten med en sang jeg så på fb i går. "I'm all about that bump, I'm pregnant!"

Back
Topp