Hvem vet om spiren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Camilla
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Camilla

Guest
Har dere fortalt noen om svangerskapet enda?

Vil dere holde på hemmeligheten lengst mulig, eller er det noen som får vite det med en gang? :)

Kun sambo enda... Skal nok fortelle det om noen uker til mine nærmeste. Så etter TUL om alt er fint til barna ♡ Kjøpte inn tshorter til barna i sommer, heldigvis rakk vi ikke å gi de disse før det endte i SA :(
Er forresten kun 3+6

Vi ønsker å vente til uke 12 før vi forteller det til noen, men om det plutselig føles naturlig å si det før så gjør vi det :happy:

Kun samboer, og et par av mine venninner vet. Tenker å fortelle det til nærmeste familie i ca uke 8 :)

Jeg er 6+3 nå. Foruten samboeren har jeg fortalt det til en kollega, søstera mi, ei venninne og læreren til 9åringen :happy8skulle helt fortalt hele verden igår :bounce tenker at vi skal fortelle det til barna etter TUL rundt uke 12, og da blir det offentlig :smiley-ashamed005

Alle :) Tok det litt gradvis, noen der og noen da. For min del så jeg ingen grunn til å vente, om jeg mister så gidder jeg ikke holde det hemmelig heller.

Her vet mannen og et par av mine venninner det :) planlegger å alliere meg med en kollega, da jeg er sykepleier og ikke alle pasienter jeg kan dra innom å hjelpe i jobben, så da er det greit å ha en å bytte med.

Vi har fortalt nærmeste familie, samt sjefene våre. Venner og resterende familie får vite etter TUL i uke 12 ;)

Har kun fortalt det til ei venninne, er fortsatt tidlig (4+4). Samboer vil fortelle det til svigers siden vi bor nært men jeg vil vente litt. Sist var vi ganske åpent om det fra uke 5 (venner og jobb).

Kun samboer og jeg som vet. Klarer ikke helt å tro det selv ennå. Planlegger å fortelle det etter TUL om alt ser fint ut der.

Kun jeg og pappaen som vet det her:) Nr. 2 dette og vi ønsker nok og holde det for oss selv litt lengre enn hva vi gjorde med nr. 1. Men storebror skal selvsagt få være første som får vite det:) Skal på TUL etter hvert så tenker han får vite det etter den:happy: Så blir nok besteforeldre informert, men tror vi venter til etter uke 12 (så fram til at formen holder seg). På nr. 1 hadde jeg ekstrem svangerskapskvalme og spydde som en gris fra når vi fant ut av det (uke7/8) så da måtte vi bare informere jobb og de rundt oss, for det gikk ikke an å holde det hemmelig:hilarious:

Alle på jobb kommer til å vite det etter den kommende helga. Skal på reise til Praha, og jeg kommer jo ikke til å drikke alkohol. Ellers så har jeg fortalt det til noen venninner, til et hav av mennesker på babyverden;) og et par treningsinstruktører. Familien tenker jeg får vite om et par uker, ungene må vente litt til. Det blir så veldig lenge for dem å vente hvis de får vite tidlig.

Mannen så klart ;) 3 venninner, ei kollega, og mannen har fortalt sjefen sin og en kompis/kollega :happy: familien vil få vite det i høstferien når eldste gutten har bursdag :joyful: vil da være 9/10 uker på vei :happy:

Jeg skulle vente til 12 uker, men så fikk jeg vite jeg skulle få tvillinger og da måtte jeg bare si det til "alle". :laughing002 Kun en venninne visste om det før jeg var på tul. Er 7+3, og sa det når jeg var 7 uker til dem som vet det.

De jeg har fortalt det til, er det bare mamma og datteren min som IKKE vet det er tvillinger. Skal overraske resten av familien på julaften med tvillinger. heehee Litt invikla forklart ser jeg.

Back
Topp