Hvem vet om spiren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
Til nå har jeg fortalt det til en venninne, mannen, fysioterapeuten og dama på legekontoret.. prøver så godt jeg kan å holde meg fra å fortelle det til venner og familie helst til uke 12 ! Blir noen lange uker..

Noen få venninner :-)

Mannen, sykepleier på KK (skulle ha innsett neste pp) og gynekologen:) Ja, og dere da:p

Mamma, stefaren min, mannen og ei venninne!
Ultralyd om en drøy uke så tenkte å fortelle resten av familien (ikke de eldste ungene) etter den

Min søster og mine to nærmeste venninner.
Fortalte det til jenta mi i dag.

Mandag kommer mannen hjem fra jobb så da får han overraskelse, og forteller sønnen når han er tilbake fra tur

Fortalt det til mannen, bestevenninnen min og søsteren min. Ingen fler foreløpig. Skal også prøve å holde det sånn i mange uker til!

Har barn på 5 og 7 år, de får vite det etter oul. Vi mistet i uke 16 sist. Og de ble begge knust. Gjorde sorgen vår enda mer komplisert. Begge barna er klar på at de vil at vi skal lage en ny baby.. NÅ!! Hehe..

Ønsker ikke å fortelle noen før jeg er 12 uker på vei:) 3+4 idag:happy:

Mamma, noen venninner og min bror.

De nærmeste venninnene mine, lillesøster og samboer :happy: men jeg kan ikke vente på å fortelle det til alle. (Etter oul) slik vi har gjort det med de første jentene

Et par venninner, som også er kolleger. Vi skal på seminar denne uken, så greit å alliere med meg noen mtp alkoholinntak. :p

To nære venninner, samboer og foreldrene mine :) forteller resten av venninnene og familien når jeg treffer dem :)

Et par venninner, som også er kolleger. Vi skal på seminar denne uken, så greit å alliere med meg noen mtp alkoholinntak. :p
...og nå vet hun i resepsjonen på jobb det også. Vi skal på seminar i morgen, med middag på kvelden. Hun kjøpte ikke at jeg likte godt stekt kjøtt, gitt. :rolleyes:

Back
Topp