Hvem vet om spiren?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har dere fortalt noen om svangerskapet enda?

Hvem?

En venninne, fordi jeg er håpløs på å holde tett! Håper å holde tett til vi evt får vite kjønn ca uke 14 til resten :)

Har fortalt det til en venninne som jeg også fortalte da vi begynte å prøve, så jeg kunne ha noen å snakke med hvis det tok tid. Har også fortalt det til et par på jobben. Et par av de fordi vi var en gjeng som enten var gravid, ville begynne å prøve eller hadde begynt å prøve, og vi var åpne med hverandre om det. Og en fordi jeg jobber mye med henne og jeg vil at hun skal være litt forberedt i tilfelle jeg skulle slite med kvalme. Resten venter vi med til mars og etter det.

Legen min, faren til barnet, noen få venner, pappan min og sønnen min som snoket i skuffen min og fant en digital han skjønte hva stod på :-)

Den gamle termingruppa mi vet om det, måtte ha hjelp til å se om det var strek :P i tillegg vet de nærmeste i familien min det, og noen venninner :)

Bare mannen foreløpig. Men sa til ei venninne på lørdag at jeg mistet. Møter henne i morgen og da får jeg vel si at jeg ikke mistet likevel. Tror jeg.

Lørdag reiser jeg på spa-tur med to venninner, og ser vel for meg at jeg blir å fortelle de to det også.

Samboeren min:HeartredMamma, søstern og et par gode venninner. Hun ene jobber jeg sammens med så klarte ikke å holde tett:dance018godt å ha noen å prate med:) Har lyst til å bare skrike det ut pga glede, men må holde tett til resten av familien vet det.

Bare mannen foreløpig. Men sa til ei venninne på lørdag at jeg mistet. Møter henne i morgen og da får jeg vel si at jeg ikke mistet likevel. Tror jeg.

Lørdag reiser jeg på spa-tur med to venninner, og ser vel for meg at jeg blir å fortelle de to det også.
Åh så deilig med spa :happy:

Mannen, en veninne, fastlegen, fysioterapeuten og klinikken spiren ble unnfanget på.

Veldig mange :p Det har gått galt noen ganger og jeg merker hvor utrolig deilig det er å ha støtten rundt meg, og ikke sitte helt alene i det.

Veldig mange :p Det har gått galt noen ganger og jeg merker hvor utrolig deilig det er å ha støtten rundt meg, og ikke sitte helt alene i det.

Det skjønner jeg godt! Føltes godt å si forrige gang at vi mistet, og ble litt engstelig i helgen da jeg følte jeg mistet før andre gang på 2,5 mnd.

Men jeg er nok heller rask med å fortelle etterpå enn å involvere alle nå

Åh så deilig med spa :happy:

Ja, men så kan jeg jo ikke ta massasje!
Og vi bestilte så sent at det ikke er noe ledig pedikyr heller. Skal uansett bli deilig med helg og sove lenge

Ja, men så kan jeg jo ikke ta massasje!
Og vi bestilte så sent at det ikke er noe ledig pedikyr heller. Skal uansett bli deilig med helg og sove lenge
Hæ? Kan du ikke?

Såvidt jeg kan se vil de bare foreta massasje mellom 12 og 35 svangerskapsuke tror jeg det var. Ikke før.
Ok. Aldri hørt om det før jeg. Men godt å vite. Fikk to gavekort til jul, så da venter jeg litt med å bruke de :P
Uansett så er det jo deilig å bare slappe av litt og få sove forhåpentligvis :)

Back
Topp