Hvem vet om spiren?

Ok. Aldri hørt om det før jeg. Men godt å vite. Fikk to gavekort til jul, så da venter jeg litt med å bruke de :p
Uansett så er det jo deilig å bare slappe av litt og få sove forhåpentligvis :)

Jeg drar så godt som aldri på sånt, men kan være lurt å sjekke opp.

Og digg at ei venninne kjører, så kan jeg bare slappe av i baksetet
 
Vi måtte fortelle det til alle på min side i dag. Vi skulle på ferie sammen til fjellet i vinterferien, men nå kan ikke jeg det og min mor blir hjemme med meg så mannen og ungene kan dra. De ble alle veldig glade, jeg er bare for kvalm til å glede meg over å dele det :hungover:
 
Samboeren min, ei god venninne, da vi har vært åpne med hverandre når vi begge prøvde, og mamma, pappa, og lillesøsteren min, da jeg ønsker å ha noen å prate med og støtte meg til dersom det går galt. Samboeren min har en jobb hvor han er mye ute å reiser i vinterhalvåret :)
 
Så klart gubben, men også foreldrene våres og sjefen min :)
 
Halve svigerfamilien min da lillesøsteren til mannen min på 14 år Glimta til mine vitaminer som heter gravid med stor skrift :hilarious: Broren min og ene et par bestevenner vet det foreløpig :smiley-angelic005
 
Mannen, gutten på 10 mnd :knegg: , pappan min , legen, sjefen, en venn ooog en kollega :) venter med å fortelle resten til etter uke 12. Men alle på jobben min legger nok to og to sammen snart da det er enkelte ting gravide ikke kan gjøre på jobben min
 
Det begynner å bli ganske mange, selv om det er "hemmelig" ennå. Foreldrene mine, mine to beste venner, sjefen min, 4 kollegaer som vet hva vi har vært igjennom, 2 venner av samboeren.
 
Min samboer, og to venninner! Denne gangen skal jeg holde det hemmelig. Så lenge som mulig da jeg hadde MA før jul oh det var jævlig!
 
Er bare mannen som vet det og sånn forblir en god stund. Hadde MA (uke 8) i høst så var tungt og slitsomt å si i fra til alle at vi hadde mistet.
 
Familien min vet om det, og svigerforeldrene mine skal få nyheten i morgen.
Ellers vet bestevenninnen min det. :) Jeg synes det er godt å ha folk rundt meg som gleder seg sammen med meg, og støtte meg hvis det skulle gå gale.
 
Sambo fikk vite det i går. Ellers bare forum da, her inne og gamle termingruppa :)
 
Mannen min. Blir nok lenge til noen andre får vite :)
 
I morgen får to venninner vite det, kun fordi vi skal på spa-tur sammen lørdag til søndag, tror ikke jeg klarer skjule det så godt da.

Og så vet ei venninne det. Vi sendte noen sms lørdag, og da hun spurte hvordan det gikk sa jeg at nå var ting jkipt fordi jeg mistet for andre gang på 2,5 mnd. Men så ser det ikke ut til at jeg har mistet (ennå), så da vi møttes onsdag sa jeg hvordan ståa var.
 
Vi har vært i gjennom ivf, så foreldre på begge sider vet det, vært godt med litt ekstra støtte :) Fortalte det også til hans søster som har 3 barn fra ivf, greit å kunne spørre henne underveis :) Så da har de jo spurt etter hvert, så måtte nesten fortelle dem :p men om vi hadde klart dette uten hjelp, så tror jeg vi hadde ventet litt lenger med å si noe :)
 
Vi skal nå fortelle det til hans familie neste helg, så forteller vi det til mine foreldre og søsken så snart vi begge er hos dem igjen. Resten av "gjengen" får vite det etter uke 12.
 
Bare jeg og mannen, holder det hemmelig for resten av familien inntil videre :happy093
 
Eg har fortalt det til sjefen, og kollegaen min som eg jobber mest med siden eg treng bittelitt tilrettelegging med tunge løft... (vil ikke at alle på jobb skal vite det enda)
Ellers så veit (sjølvsagt:happy:) samboeren min det, lillesøstra mi, og legen.. og ei vennine tok meg på fersken då eg kika på mamma-bukser på butikken:facepalm: føler e har sagt det til så mange... hadde tenkt å holde tett fram til veke 12.. :shifty:
 
Back
Topp