Hvem vet om spiren?

Bare et vennepar, venter lenger før flere får vite :)
 
ja[emoji23][emoji23] Mamma, pappa, 2 av søstrene mine, mormor og 3 venninner[emoji23][emoji23] Klarer liksom ikke å la være å fortelle om det[emoji23][emoji23][emoji85]
 
Ganske mange, sist venta vi, men vi har bestemt oss for å ta gledene på forskudd denne gangen og da har vi flere å dele sorgene med.

Fire vennepar og besteforeldre vet:) poden på 3 venter vi med, men mest fordi det er så lenge å vente på å bli storebror
 
Etter å ha mista i uke 11 sist så skal jeg ikke fortelle det til fler. Har fortalt mine to beste venninner.
 
Kommende storebror, mamma, pappa og svigermor. Også ble jeg nødt til å fortelle veileder på praksisplassen da jeg var så kvalm til morgenen at jeg holdt på å svime av flere ganger
 
Gubben og ei venninne vet det. Og er litt usikker på om svigermor fikk det med seg i helga. Ellers får resten bare vente [emoji4]
 
Mannen og 1 venninne ☺️
 
Samboer og 2 vennepar. Har lyst å fortelle foreldre/svigerforeldre, men samboeren vil vente til uke 13
 
Kun meg og samboer som vet [emoji4] Han syns det er alt for tidlig å fortelle det til noen enda, mens jeg derimot kløøør etter å fortelle det til en venninne eller to[emoji38]
 
Kun meg og sambo som vet[emoji5] og i dag fikk bestevenninnen min vite det da jeg dro til hun etter legebesøket siden jeg var så redd for HCG nivået.
Vi venter nok til etter TUL med å si det til flere. Enkelte i familien som skal dele alt til alle og da vet plutselig alle det uten at vi selv får fortelle det.
 
Sist ventet vi til uke 7-8 med å fortelle noen få, og så fortalte vi resten det etter OUL.

Vil nok fortelle det tidligere denne gangen. Nå vet kun samboer og en venninne som spurte meg direkte om jeg var gravid. Jeg skal på venninnetur om ikke lenge, så da slipper jeg ikke unna der uansett. Ellers vil jeg fortelle de nærmeste 3-4 venninnene og familiene våre, mest sannsynlig før uke 12. Blir jeg like dårlig som sist er det vanskelig å holde det hemmelig.
 
Back
Topp