Hvem vet om spiren?

Håpefull91

Flørter med forumet
I dag sa jeg at jeg var gravid til mamma, pappa og lillesøster...de ante ugler i mosen allerede,så da ble d slik...
Er kun 4+6 i dag...men får tenke at det er fint med litt støtte hvis noe skulle skje [emoji173] mamma ble så glad hun spratt opp fra stolen i jubel [emoji23]

Har noen av dere delt nyheten?
 
I dag sa jeg at jeg var gravid til mamma, pappa og lillesøster...de ante ugler i mosen allerede,så da ble d slik...
Er kun 4+6 i dag...men får tenke at det er fint med litt støtte hvis noe skulle skje [emoji173] mamma ble så glad hun spratt opp fra stolen i jubel [emoji23]

Har noen av dere delt nyheten?

Jeg har fortalt det til tre venninner [emoji3] Vi vet ikke helt hvor langt jeg er, så vil vente til etter tidlig ultralyd med å fortelle til flere på min side. Mannen har fortalt det til hele familien sin allerede [emoji23]
 
Her vet en venninne og mamma og pappa. Men mamma har sikkert fortalt det til noen onkler og tanter. [emoji14]
 
Ingen som vet enda. Foreldrene våre får vite etter TUL :)
 
Fortalte det til svigers i går, og skal fortelle mine foreldre på tirsdag. Vil helst fortelle det ansikt til ansikt, så da må de bare vente til jeg kommer "hjem" en tur :) Gleder meg veldig mye, siden dette er vår første <3
 
Har fortalt til familie og aller nærmeste venner. [emoji173]
 
Vi har ikke sagt det til noen. Vi tenkte å vente til etter 12 uker, kanskje til vi har vært på oul. Men ikke sikkert vi klarer det[emoji3]
 
Svigermor og svigerfar er de eneste som vet her. Tenkte å vente til det er gått 10 uker, før vi forteller til familie/nærmeste venner
 
Min mor vet og nærmeste venner. Mannen har tenk å si det til sine foreldrene neste uke.
 
Kun jeg, mannen og legen min så vet det:happy: med nr 1 venta vi 12 uker før vi sa noe, med nr 2 sa vi d når jeg var ca 6 uker.. denne gangen her skal vi vente til jeg er nesten 15 uker:happy:
 
Enn så lenge veit jeg og samboern d kom som et sjokk på oss da visste ingen ting x) kan ennå være litt skummelt da jeg bare er 4+3 på vei. Og mulig den ligger utenfor livmor siden 2 tester med ul ikke gå resultat, men livmor er vokst og sånn. Min mor veit om d og søster da de visste jeg var syk, var sånn vi fikk vite d :p
 
Back
Topp