Hvem vet om graviditeten?

Kun eg og maen. Har ikke turt å sei det til guten på snart 2 endå.. Har utrulig lyst å sei det til ei venninne eg fortelle nesten alt annet til! Men har ikke lyst å jubla for høyt for tidlig denna gangen og. Var utruligt glad det kun var me så viste det når me mista den forrige..

Samboeren, ei venninne, min søster og min storebror og dama han, de skal ha barn i juli, så vi får søskenbarn som er født ganske likt [emoji1]
Akkurat samme som med eldste vår :D Vroren til min kjære fikk i juli og vi i oktober :) Veldig koselig :)

Jeg og mannen vet :) Sist gang som endte i SA fortalte vi mamma og hans foreldre det, men det venter vi med denne gangen sålenge formen holder seg fin :)

Kun meg og mannen + min beste venninne som vet foreløpig. Men nå har vi jo ikke visst det så lenge heller da, kun 2 dager [emoji14] tror vi venter med å si det til storebrødrene på 3 og 6 til rundt det ordinær ul, evt etter tidlig ul.

5+6 idag. Kjæresten, ei dame jeg kjenner som er jordmor, ei venninne og en tidligere kollega (som har opplevd 2 exu, derfor jeg har kontakt med henne).
Ja, og helsevesen da.

Vi har gått igjennom IVF behandling og vært prøver i mange år, så her er det en del allerede som vet det gode nyheten :happy:
Det er våre foreldre, besteforeldre, lillesøster og noen venner av meg som også har vært gjennom IVF.

Så blir liksom venner og bekjente igjen å fortelle det til, de nærmeste vet det allerde :cat:

Meg og kjæresten :happy: min beste venninne rekner jeg med finner ut av det på 30 årsdagen sin neste helg. Blir ikke heidundrende feiring med alkohol på meg sånn som hun har planlagt i lang tid :laughing025

Samboer. Mamma og pappa fikk også vite dagen etter jeg selv fant ut. Nå er det en venninne og kollega som vet også :-)

Mannen har fortalt det til en av sine venner, her er det bestevenninnen og lillesøster som vet; med forbehold om at det er veldig tidlig ^^

Her er det ganske mange som vet det allerede. Jeg, samboer, ei god venninne, pluss nærmeste leder, verneombud på jobb og en arbeidskollega. Jeg jobber med en del løsemidler som kan være fosterskadelige, så det er en del arbeidsoppgaver jeg ikke kan gjøre på jobb lenger. Derfor var det like greit å fortelle det til de som trenger å vite det. I tillegg til at jeg er ganske dårlig i formen. Ellers tror vi at vi forteller det til foreldrene våre i neste uke, jeg trenger å prate litt med moren min kjenner jeg. Resten får vite det etter uke 12 :)

Foreldrene mine, svigermor, bestevenninna mi og psykologen min. Og samboeren så klart [emoji14] Så forteller vi resten av familien i uke 12 og offentliggjør det etter oul :)

De som vi har fortalt om IVF-forsøket vet også om graviditeten :) Foreldrene mine, en venninne og en kollega.
Har lyst til å "shout it from the rooftops", haha!
Så får se hvor lenge vi klarer å holde oss, men vil helst ikke at ungene skal få vite dersom det går galt, så mååå bare holde ut en stund til.

Foreløpig er det er bare meg og mannen som vet, men etter neste legetime om 3 uker så skal mannen få fritt fram å si det til alle og en hver siden han har er i ekstase for tiden :happy:

Hos oss er det meg, samboer, svigermor, min beste venninne (som også er gravid), og to av mine beste kollegaer [emoji7] Vi tenker å holde hemmeligheten for resten til etter uke12, men vi får se [emoji1]

Back
Topp