Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist ville jeg bare rope det ut til alle, og sa det til søsteren og mamma med en gang, denne gangen vil vi liksom at det skal være vår lille hemmelighet litt lenger
ikke like "stresset" med det som sist på en måte Uke 12 er den 02.04 her, så tenkte å fortelle det 1. aprilLitt moro om noen tolker det og tror det er aprilsnar
![]()
Fantastisk! Den stjeler jeg! haha
Haha, joja, man blir jo litt snytt for de gratulasjonene der og da, men tenkte å fortelle det på nytt på en eller annen måte dagen etter, og da får man jo heller gratulasjonene da evnteller... blit jo "snytt" for alle gratulasjoner da eller?bare "haha yeah right" osv... i stedet for gratulasjoner
eller hva tror du ?
jeg er 13+1 1. april klarer sikkert ikke holde meg så lenge uansett
![]()

Oi, sønnen på 2 også? Han sier kanskje ikke noe? Jeg tror ikke vi sier noe til mini med mindre jeg blir skikkelig dårlig. Altså før litt senere når det er tryggere.Jeg, sambo, sønnen på snart 2 :-D og ei venninne. Skal fortelle nærmeste familie etter TUL (om jeg får det)
Oi, sønnen på 2 også? Han sier kanskje ikke noe? Jeg tror ikke vi sier noe til mini med mindre jeg blir skikkelig dårlig. Altså før litt senere når det er tryggere.