Hvem vet om graviditeten?

Blakken

Gift med forumet
Januarlykke 2016
Her vet jeg, mannen og bestevenninna mi :) håper vi klarer å holde skjult fram til etter uke 12. Sist sa vi det uke 9, og da ble liksom ventetiden så unødvendig lang for alle, hehe.

Bare jeg og bf, men så er jeg jo bare 3+3 i dag også :p Vi sa det også til familie i uke 9 og "alle andre" i uke 12 sist, og tenker som deg at folk skal få vite det i uke 12 denne gangen, med mindre vi føler veldig på trangen eller lignende :happy119 Sist ville jeg bare rope det ut til alle, og sa det til søsteren og mamma med en gang, denne gangen vil vi liksom at det skal være vår lille hemmelighet litt lenger :love017 ikke like "stresset" med det som sist på en måte :)

Mine foreldre, min søster, mine tre beste venninner og en Facebookgruppe som kjenner meg fra forrige graviditet. Så ganske mange allerede [emoji23] Tipper jobben får vite det mars/april (hvis jeg ikke avsløres) etter tul. Og da får gradvis alle vite det.

Samboeren min, lillesøstera mi og ei kollega :) håper på å vente med nærmeste familie og venner om tre-fire uker, så resten i uke 12 :)

Her er det faktisk kun jeg som vet. Derfor er jeg så sinnsykt desperat etter noen å snakke med og er ekstra aktiv her inne ;) forteller mannen om litt over en uke (bor ikke sammen så ser han ikke før jeg er 6+0). kjenner jeg meg selv rett kommer jeg ikke til å klare holde meg så mye lengre enn det før jeg forteller mamma også.. min venninne kommer hjem fra utlandet om 2-3 uker så kommer nok til å fortelle henne. er uutholdelig dette her! sjekker appene flere ganger til dagen og fatter ikke at jeg fremdeles er på samme dag! hver dag føles som en uke :P

Jeg og mannen foreløpig! [emoji4][emoji4] aner ikke når jeg skal fortelle det til andre, men jeg er utolmodig [emoji4]

Mamma og bestevenninna mi vet :) Kvalmen kom i går allerede (3+4), så om den fortsetter kommer pappa som leier hos oss til å finne det ut tidlig :P I midten av februar skal vi vøre sammen med et vennepar og høre om de vil være forlovere i bryllupet vårt neste år, og forteller nok dem det da <3 Min kjære vil vente litt med å fortelle familien sin, men tviler på at han holder til uke 12 ;) Kanskje til tul som jeg håper blir rundt uke 10 :)

eller... blit jo "snytt" for alle gratulasjoner da eller? :p bare "haha yeah right" osv... i stedet for gratulasjoner :p eller hva tror du ?;) jeg er 13+1 1. april klarer sikkert ikke holde meg så lenge uansett ;)
Haha, joja, man blir jo litt snytt for de gratulasjonene der og da, men tenkte å fortelle det på nytt på en eller annen måte dagen etter, og da får man jo heller gratulasjonene da evnt:happy119:p

Jeg, sambo, sønnen på snart 2 :-D og ei venninne. Skal fortelle nærmeste familie etter TUL (om jeg får det)

Samboeren, ei venninne, min søster og min storebror og dama han, de skal ha barn i juli, så vi får søskenbarn som er født ganske likt [emoji1]

Bare meg og samboer :) <3 sålenge formen er fin så vil jeg ikke si det til familien og andre før uke 12, visst jeg klarer å holde meg. Skal hvertfall ha hatt UL før vi sier noe :)

Jeg, sambo, sønnen på snart 2 :-D og ei venninne. Skal fortelle nærmeste familie etter TUL (om jeg får det)
Oi, sønnen på 2 også? Han sier kanskje ikke noe? Jeg tror ikke vi sier noe til mini med mindre jeg blir skikkelig dårlig. Altså før litt senere når det er tryggere.

Oi, sønnen på 2 også? Han sier kanskje ikke noe? Jeg tror ikke vi sier noe til mini med mindre jeg blir skikkelig dårlig. Altså før litt senere når det er tryggere.

Hehe, nei han sier ikke noe. Tror ikke han skjønner det helt enda :)

Vi fant det ut i går.. :) Så her vet vi begge det, samt ei venninne av meg. Jeg bare MÅTTE si det til noen. Og, jeg fikk vite det ganske tidlig da hun var gravid, og hun har visst om ganske mye av prøvingen og utfordingene våre og vært flott med å følge opp også, så hadde veldig lyst til å dele.

Men resten, de får vite det etter uke 12 :)

Back
Topp