Hvem vet at du er gravid?

Kun søster og mann. Tenkte å avvente foreldre til jeg er 8 uker på vei, men det er vel til uken. Ikke fortalt på jobb enda..

Jeg fortalte det til hele svigerfamilien inkl mannen på juleaften når jeg fant ut jeg var gravid. da jeg var 3+6 :p fortalte også 5 veninner og min familie rett etter :) klarte ikke holde meg :p og de får vite i tillfelle sa. Nå vet enda flere det, er 6+4 i dag

Trpr jeg hadde rata din uenig men var ikke meningen :p Hehe.

Ingen :) Samboer er ute på jobb til over neste helg, skal prøve å holde meg med å fortelle det til han til han er kommen heim :) Sist holdt vi to det hemmelig til vi var 13 vk på vei, då fortalte vi det til den nærmaste familien. På jobb fortalte eg det i vk 17.

Mannen min, Mamma, en veninnne og de nærmeste på jobben ;)

Her føles det ut som altfor mange vet, men når noen spør klarer jeg ikke å lyve:rolleyes: Ville fortelle det tidlig til sjefen på jobb og blir lagt ut på egen liste og da blir det fort synlig. Nærmeste familie fikk vite det på julaften (samme dag som vi tok test). De hadde nok skjønt det uansett når jeg ikke drakk vin:p

Her føles det ut som altfor mange vet, men når noen spør klarer jeg ikke å lyve:rolleyes: Ville fortelle det tidlig til sjefen på jobb og blir lagt ut på egen liste og da blir det fort synlig. Nærmeste familie fikk vite det på julaften (samme dag som vi tok test). De hadde nok skjønt det uansett når jeg ikke drakk vin:p
Samme her.. klarer ikke ljuge! Og det er så mange som visste at vi prøvde, så ds blor det jo noen som spør! ;) hehe.. jaja.

De fleste [emoji14] ting har vært så usikre og jeg har ikke ønsket å tie frykten og sorgen.

Samboer, mine foreldre og mine søsken. To av de nære kompisene til samboer, og 4 av mine nære venner. Fortalte min far i et kort igår på 50 års dagen hans og han begynte å gråte voldsomt, han ble kjempe glad. :-)

Mannen, Mamma, sjefen og en god venninne :)Litt blanda følelser på det å fortelle eller ikke.. Siden det er en god del som vet om at vi venter på ny ivf behandling og da blir det litt ekstra vanskelig å la hver egentlig å si no ;) Får se hvor lenge jeg holder:shy:

Mannen og min beste venninne :) Forteller det til foreldrene mine om et par uker tenker jeg og til svigers omtrent samtidig.

Vi har kun fortalt det til min søster. Er så redde for hvordan dette går. Jeg er inne i en periode hvor jeg tror det går dårlig, pga flere tegn, så derfor orker vi ikke skuffe familiene våre en gang til. Det var jo så tydelig at de ble lei seg på våre vegne å syntes det var veldig trist når vi mistet x2.

Jeg sliter skikkelig med å ville fortelle det til noen og spesielt foreldrene mine.... det blir deres 9 barnebarn liksom... gleder jubles ikke så mye lenger for å si det sånn :D nei huff jeg venter nok til jeg nesten måååå si noe :p

Mannen min, ene søsteren min, 2 gode venninner og termingruppa til nr 1. 3+6 i dag, men bryr meg ikke om å holde det hemmelig for mine nærmeste denne gangen. Sier det bare til dem jeg føler det er greit å fortelle om jeg mister også ❤️

Back
Topp