Hvem vet at du er gravid?

Vause

Glad i forumet
MayDay2021
Bestevenninna mi overnattet på nyttårsaften, så hun var her når jeg testet! Superkoslig:) Ellers har jeg fortalt det til partneren min på jobb. Fortalte det til mamma og pappa i dag:) Mamma satt og sa at det kan jo ta et år osv. Hu så litt skuffa ut, så da gadd jeg ikke å holde det hemmelig:p Har jo fortalt det de to siste gangene der jeg mistet og.
Hva med dere?

Kun sambo som vet her :)

Sambo og det forrige terminforumet :)

Bestevenninna mi og barnefaren. Skal vente en god stund til før guttungen og flere får vite det

- Mannen
- 2 spl på jobb (må alliere meg med noen for å slippe enkelte oppdrag uten for mye spm)
- Min bestevenninne
- Mamma
- Svigers
- Mannens 2 søsken
- Mannens ene tante
- Mannes øverste leder

Samboer, bestevenninna mi og to stk på jobben

Samboeren har sagt det til sine 3 brødre.
Svigermor vet det
Mamma selvfølgelig
Noen kollegaer da jeg begynner å bli dårlig
Bestevenninna mi vet det

Alle har egentlig fått vite det tidlig hver gang noe jeg har synes har vært greit når vi har mistet :)

Mannen min, foreldrene mine og søsteren min, ei venninne og treneren min [emoji23] Usikker på om mannen har fortalt det til svigermor enda... Føles som alle på jobben min følger nøye med og kikker på magen min. De regner vel med at jeg snart er gravid igjen etter ma i høst. Da fortalte jeg det på jobb i uke 6-7 pga mye svangerskapskvalme og sykemelding.

Mamma. Herregud, jeg ble helt skjelven og begynte å hulke før jeg fikk sagt det. Bare slang babysokkene i fanget på henne :p Hahaha. Ble veldig godt mottatt da
Litt søtt! Kunne klart gjort samme selv! Håper jeg klarer å holde masken når det skal sies, litt mer morsomt da ;)

Min svigerfamilie og hans søsken og mine bestevenninner pluss ett nært vennepar av oss.
Men ingen i min familie. Da jeg vet det blir litt amper stemning med en gang venter jeg til tul så jeg har noe å vise til. Tror liksom fortsatt ikke helt på det selv så forteller det når jeg er klar.

Hos meg er det 6 nære venninner + barnefar som har fått vite det + sjefen. Fortalte sjefen det idag, hyltuta! Haha! Litt emosjonell da se.. Vil vente med å fortelle foreldre til etter TUL.. Resten etter uke 12..

Her vet mannen min det, såklart :)
Ellers vet svigerforeldrene mine det og pappa, samt at vi har fortalt det til hver vår kollega. Resten tar vi sikte på at får seg en overraskelse ;)

Jeg fortalte det til hele svigerfamilien inkl mannen på juleaften når jeg fant ut jeg var gravid. da jeg var 3+6 :p fortalte også 5 veninner og min familie rett etter :) klarte ikke holde meg :p og de får vite i tillfelle sa. Nå vet enda flere det, er 6+4 i dag

Samboer, svigerbror og hans kjæreste. Vil vente litt denne gangen, forrige gang ble vi tvunget til å si det til familie bare et par dager etter vi fant det ut selv. Denne gangen vil jeg holde det hemmelig en liten stund:)

Pr.nå er det bare mannen min som vet det. Vi mistet i uke 13 i sommer og har behov for å holde det for oss selv til vi er i 2.trimester.

Back
Topp