hvem vet at du er gravid?

FrøkenGravida

Blir kjent med forumet
Her er det bare jeg som vet det.. foreløpig. Har ikke sagt det til min mann enda for jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Er imot abort og jeg vet at hjertet slår nå. Jeg har 2 småjenter med samme mann fra før. Men jeg hadde ikke akkurat sett for meg dette. Selv om jg vet at risikoen er stor uten prevensjon. Min mann skal sitte inne i noen år og skal snart inn. Da blir jeg alenemor til 3 stk om jeg beholder. Jeg tenker med meg selv at det går greit. Meg og min mann har hatt et turbulent forhold i 5 år hvor han har såret meg masse.. så et barn til var jo ikke helt min plan. Jeg vet han vil ha flere barn.. tør ikke å si det til noen pga da vil alle mene jeg er håpløs. Jeg åpnet meg opp for ei venninne for noen dager siden for å søke etter litt støttende ord men fikk bare slengt tilbake: sprer du beina, så er det ditt ansvar! Jeg gikk rett i kjelleren. Er usikker på hva jeg skal gjøre. Men det er jo mitt ansvar og jeg vet jeg er en god mor, men er ikke helt planen for det og hadde vært enklere om jeg ikke hadde vært gravid. Tusen følelser og tusen tanker.

Samboeren min selvfølgelig, min beste venninne og broren min. Sistenevnte måtte jeg si det til fordi vi drev å planla en ferietur sammen til sommeren, men nå må det tas med forbehold.

Hadde planer om å vente til uke 12 med å fortelle. Men nå vet snart alle det føler jeg. Skal fortelle det til jentene på jobb ikveld, har allerede vært borte I en uke pga kvalme og oppkast. Og nå er jeg blitt sykemeldt -.- Så må nesten gi dem en grunn føler jeg :/

Mannen min vet<3 to venninner å en kompis:-) familiene skal vi vente med til uke 12-14:)

Er trist at du går igjennom så mye negativt men jeg kan forsikre deg om at det blir bedre<3 sitt deg ned med kjæresten din å fortell hva du føler å helt på slutten sier du at du er gravid.. Kansje det blir bedre når han har sonet ferdig da han har masse tid å tenke igjennom ting på.. Kansje han vil angre å behandle deg som en prinsesse når han kommer ut?? Men da ville jeg vært 100% ærlig med han fra i dag av.. Abort er ingen løsning, (jeg er også sterkt i mot det) og ja er litt enig med venninnen din, Man vet hvordan barn blir til,å bruker man ikke prevensjon så er sjangsen større for å bli gravid..Men det er det ikke mitt ansvar å fortelle deg, jeg vil bare si at jeg vet du klarer det om du er motivert til det, å jeg håper for alt i denne verden at du beholder din lille skatt<3 ønsker deg masse lykke til<3 håper det ordner seg for dere<3

Mannen min vet<3 to venninner å en kompis:) familiene skal vi vente med til uke 12-14:)

Er trist at du går igjennom så mye negativt men jeg kan forsikre deg om at det blir bedre<3 sitt deg ned med kjæresten din å fortell hva du føler å helt på slutten sier du at du er gravid.. Kansje det blir bedre når han har sonet ferdig da han har masse tid å tenke igjennom ting på.. Kansje han vil angre å behandle deg som en prinsesse når han kommer ut?? Men da ville jeg vært 100% ærlig med han fra i dag av.. Abort er ingen løsning, (jeg er også sterkt i mot det) og ja er litt enig med venninnen din, Man vet hvordan barn blir til,å bruker man ikke prevensjon så er sjangsen større for å bli gravid..Men det er det ikke mitt ansvar å fortelle deg, jeg vil bare si at jeg vet du klarer det om du er motivert til det, å jeg håper for alt i denne verden at du beholder din lille skatt<3 ønsker deg masse lykke til<3 håper det ordner seg for dere<3
Tusen takk for gode ord ♡ ja jeg vet hva som skal til.. så er jo sant..steppe opp å ta ansvar så får jeg heller ta det derfra :) når han ikke har angret hittil på det han har gjort så tviler jg på at han gjør det når han er ferdigsonet.. egentlig så har jeg vært litt frem og tilbake med å forlate han i grunn og det at han skal sitte inne gjorde det kanskje enklere.. men nå venter jeg enda et nytt barn med han som gjør det litt vanskeligere.. jepp jeg vet jeg har lagt opp det til det selv og vært veldig skjødesløst.. men du vet.. kjipe tanker er der. Jeg sier til meg selv at jeg må heve hodet høyt foran alle de andre som mener vondt om at jeg bærer frem enda et til barn av hans.. men ikke alltid like lett å tenke slik..så takk for gode ord ♡

Tusen takk for gode ord ♡ ja jeg vet hva som skal til.. så er jo sant..steppe opp å ta ansvar så får jeg heller ta det derfra :) når han ikke har angret hittil på det han har gjort så tviler jg på at han gjør det når han er ferdigsonet.. egentlig så har jeg vært litt frem og tilbake med å forlate han i grunn og det at han skal sitte inne gjorde det kanskje enklere.. men nå venter jeg enda et nytt barn med han som gjør det litt vanskeligere.. jepp jeg vet jeg har lagt opp det til det selv og vært veldig skjødesløst.. men du vet.. kjipe tanker er der. Jeg sier til meg selv at jeg må heve hodet høyt foran alle de andre som mener vondt om at jeg bærer frem enda et til barn av hans.. men ikke alltid like lett å tenke slik..så takk for gode ord ♡

Masse lykke til og håper det ordner seg for deg ☺️☺️☺️☺️

Skulle Bare mangle<3

Nei kansje ikke men viss du sitter deg ned å snakker med han fra bunnen av hjerte så kansje han får en oppvekker, mtp at da er han ikke med dere hele tiden å vil savne dere masse, som sagt sitt deg ned med han å tøm hjerte ditt,å si det at (viss du føler det sånn selfølgelig) om han forandrer seg på den å den måten så kansje du gir det en sjanse til, men da må han vise det 110% at han virkelig er verdt å forsette med.. Gi han en liten pekefinger:-) (ikke bokstavelig talt:-P) sånn at han kansje skjønner det, også kan du og si at nå har han tid på seg der inne å tenke igjennom live sitt å finne ut av hva han virkelig vil...

Ja jeg vet hvordan du har det, er ikke lett å ha barn med en som Alle "hater" jeg er der selv.. Å har fått mye stygt slengt i meg.. Men det sier mer om de enn deg<3 jeg har troen på at dette klarer du<3 det vet jeg at du gjør<3 å uansett hva andre har å si så har du oss her inne<3 vi er her for å backe en opp enten det er på godt eller vondt<3

Husk at det er ikke barnet sin feil at ting er som det er. Barnet et uskyldig oppi dette og du som er moren til barnet må beskytte det :) Det tenker jeg. Er mannen din en god far til de andre barna forresten? Er han ikke det ville jeg gått fra han på flekken! Hvis han er en god far er det litt godt at skal inn slik at du får litt tid til å tenke deg om :) håper du har familie e.l. rundt deg som kan hjelpe deg med barna når du blir alene.

Back
Topp