FrøkenGravida
Blir kjent med forumet
Her er det bare jeg som vet det.. foreløpig. Har ikke sagt det til min mann enda for jeg er usikker på hva jeg skal gjøre. Er imot abort og jeg vet at hjertet slår nå. Jeg har 2 småjenter med samme mann fra før. Men jeg hadde ikke akkurat sett for meg dette. Selv om jg vet at risikoen er stor uten prevensjon. Min mann skal sitte inne i noen år og skal snart inn. Da blir jeg alenemor til 3 stk om jeg beholder. Jeg tenker med meg selv at det går greit. Meg og min mann har hatt et turbulent forhold i 5 år hvor han har såret meg masse.. så et barn til var jo ikke helt min plan. Jeg vet han vil ha flere barn.. tør ikke å si det til noen pga da vil alle mene jeg er håpløs. Jeg åpnet meg opp for ei venninne for noen dager siden for å søke etter litt støttende ord men fikk bare slengt tilbake: sprer du beina, så er det ditt ansvar! Jeg gikk rett i kjelleren. Er usikker på hva jeg skal gjøre. Men det er jo mitt ansvar og jeg vet jeg er en god mor, men er ikke helt planen for det og hadde vært enklere om jeg ikke hadde vært gravid. Tusen følelser og tusen tanker.