Hvem vet at dere er gravide?

Bare jeg og mannen foreløpig. Men vurderer å fortelle det til nærmeste familie når jeg er 6+0. Blir utrolig vanskelig og stress å holde det skjult for de hele sommeren. Jeg sier alltid ja takk til et glass vin i sola så da er det begrenset hvor mange Dager med unnskyldninger jeg kan komme med :D

Her vet min familie og sviger det. Jeg har også fortalt det til min nærmeste venninne og min leder på jobb da jeg trenger tilrettelegging.

Her er det bare meg og mannen som vet det.
Tenker å fortelle det til svigermor, og min mor, når det passer seg nå etterhvert. Ønsker å dele det med dem uansett om jeg skulle mistet.

Har og en bestevenninne jeg gleder meg, og gruer meg veldig, til å fortelle det til. Jeg fikk ei jente ifjor, og nå igjen ved ett uhell. Og de har brukt 2 av sine 3 IVF-forsøk nå, og skal ha neste i august/september. Krysser bare fingre og tær for at det klaffer, så får vi gått gravide sammen :Heartpink Har så lyst til å fortelle det til henne, men samtidig så tenker jeg at det må være så vondt, og urettferdig, for henne :dontknow

Bare jeg og mannen foreløpig. Men vurderer å fortelle det til nærmeste familie når jeg er 6+0. Blir utrolig vanskelig og stress å holde det skjult for de hele sommeren. Jeg sier alltid ja takk til et glass vin i sola så da er det begrenset hvor mange Dager med unnskyldninger jeg kan komme med :D
Akkurat den unnskyldningen sliter jeg med og. Tar alltid et glass Prosecco om jeg blir tilbudt :p

Ingen vet det her. Gruer meg til å si det til sjefen. Gleder meg til å si det til barna. De ønsker seg flere søsken. Alle kommer til å få sjokk :joyful:

Jeg fant det ut i dag, og har allerede sagt det til mine to bestevenninner, sjefen og jordmora mi som jeg ble kjent med via førstemann. ❤️ Her gledes det fra første stund. Hvis vi mister igjen kan jeg ta den sorgen da ❤️

Til TS: Ang din venninne, så kan det være, som flere skriver at hun vil skjerme deg litt. Og vi er alle forskjellige i hvordan vi gjør nettopp det. Jeg ville delt det med henne om hun er en du i utgangspunktet ønsket å dele det med. Hvis ikke hun er det, ville jeg latt være. Hvis hun ikke klarer å glede seg over din graviditet, så må du gjøre opp med deg selv hvor mye du vil ha med henne å gjøre.

Her er det bare jeg og samboer som vet. Og dama i telefonen på legesenteret da ;)
Vurderer å fortelle til ene bestevenninna i uke 11, trenger hjelp til dekkhistorie/en alliert i et utdrikkningslag. Ellers er planen å fortelle de kommende besteforeldrene i uke 13-14, og resten tenker vi nok vente til etter OUL med å fortelle noe til. Hvis vi klarer å holde oss så lenge da! :p

Back
Topp