hvem var du?

MalinDalin

Forumet er livet
hvem var du paa ung skolen?var du den som allt?d kunne leksene, berta, guttejenta?hveeem??

I åttendeklasse var jeg plinktoppfyllende, satt med lekser flere timer hver dag og trente 3 ganger i uka + kamp. I løpet av niendeklasse ble jeg litt "bad"girl, hørte ikke etter mamma og pappa, frekk i munn, begynte å feste og ble ordentlig interessert i gutter, sluttet med sport pga skade +++.. Du kan jo bare tenke deg ei skikkelig fjortissjente da [8|] Tiendeklasse ble vel litt bedre, men fortsatt veldig mye fest og gutter - mindre lekser (men mer enn i niende) og null sport [8D]

Såeeeeeh...

jeg og bestevenninene mine hang med guttene å røykte[:D]. Men vi var snille fordi[:)]

Jeg var den irriterende skoleflinke og veslevoksne. Var litt "annerledes" ettersom alle andre spilte håndball og jeg danset. Med gutta var det litt sånn at enten var de forelsket i meg, eller så hatet de meg. Hadde alltid siste mote i klær, men var aldri en av de "kule". Hadde få men veldig gode venner.

selv var jeg berta.gremmes naar jeg ser b?lder naa!!v? var 5 berter ? klassen, alle ?fört m?ss60 og buffalo pluss str?ngen som synter over buksekanten.og jeg g?kk ?kke t?l postkassa uten sm?nke.
angrer ? dag paa mye jeg gjorde paa ung skolen, v? var ?kke mobbere men v? var sören ?kke gre?e heller!

Jeg var nok litt guttejente, hadde like mange guttevenner som jentevenner, i tillegg kjørte jeg mye ski, ingen av jentene gjorde det så da ble det til at jeg ble en av gutta i bakken :)

Jeg var jenta i gjengen med masse jentevenner . men alltid vært guttejente sånn på fritiden =P

Jeg var den stille/rolige upopulære som ble mobbet.. f.eks for mor handlet på fretex, høyden osv..

Men var god nok sånn av og til når de var tomme for røyk eller ville jeg skulle kjøpe til de...

Karakterene kan man ikke skryte av siden jeg var "vekke" halve det siste året.
Og venner var det så som så med... er for så vidt ennå det da, men jeg klarer meg uten...

Har ingen gode minner fra barneskolen eller ungdomskolen...

Var den stille og rolig. Aldri på skolen.. Ble hengt ut og mobba av maange.. Og det at barnevernet var inne i bildet gjorde ingenting bedre:( ungdomskolen var ett helvete fram til siste del av tiende. Da begynte jeg i holmestrand, og jeg ble godt tatt i mot:) var egentlig flink på skolen, men mangler mye av 8-9 pensum.. Så jeg har ett dårlig grunnlag der.. Men i dag har jeg kommet meg i gjennom allmenn;)

På barneskolen var eg den som var utspekulert og gjorde ugang når ingen så på. Det var selvfølgelig ikke meg og min venninne som hadde gjort det når de oppdaget det *kremt*

i 8. og 9.klasse var eg den bertete jenten(vi snakker så ill at eg og min venninne nektet å ha svømming ettersom andre hadde badet i vannet).

i 10.klasse skiftet eg skole og ble hele skolens mobbeoffer. Eg fikk en ny bestevenninne og vi røyket inne, skulket timer, provoserte lærerene med vilje, forlangte at vi skulle være sammen i de timene vi møttetil. (vi gikk i forskjellig klasser(a,c))

På videregående var eg fortsatt utspekulert og tvinnet lærerene rundt lillefingeren sånn at eg fikk ståkarakter i de timene eg ikke gadd å møte til. Røyket og bråkte mye i timene og forstyrret alle andre. Var sjlden stille og veldig rastløs. Alle i klassen misslikte oss ettersom vi ble en så sammensveiset gjeng på 3 stk. Ingen fikk være med oss....

Når eg oppsummerer kan eg vel si at eg ikke er så veldig stolt av det nå i ettertid.

Jeg var nok ganske guttejente, pliktoppfyllende også. Jeg har alltid vært venn med "alle" og kunne henge med hvem som helst, sånn er jeg i dag også. Kun noen veldig få ganger jeg møter mennesker jeg ikke klarer.

Min klasse var skikkelig rar sammensatt gjeng, mange spessielle og personligheter i denne gjengen... til og med lærerne kommenterte det: Vi var visst noe for oss selv... Jeg følte at jeg aldri passa helt inn i denne gjengen, jeg var ikke med i den tøffe røykegjengen og heller ikke en av supernerdnene som hadde veldig mye spessielt fore seg... I tillegg var det mange særinger som drev med mye rart... Var vel derfor jeg hadde mest venner i klassen over og under meg, de har jeg faktisk kontakt med den dag i dag, men ingen i fra min eget klassetrinn. [:-]

Vil tro jeg var helt vanlig jente med vanlige interresser [:)]

Litt bajas og veldig veldig sint. Jeg begynte å røyke i 6 da og drikke i 7, så må jo understreke at jeg var supertøff i trynet! [8|] Og så får jeg spader av å følge flokken så jeg gjorde alltid motsatt av de fleste. 

Mitt image:
Jeg var tøff i trynet
Frekk som få
Røyka og drakk og var "kul"
Ikke søt og jentete
Populær i gjengen
Rette klær og utstyr
Morsom og alltid en fleip på lur
Mange venner
Piercinger og lilla hår; HAHAHAHA!!

Egentlig var jeg:
Liten og redd
Usikker på meg selv
Utrolig flink på skolen
Hadde det vanskelig hjemme
Følte meg høy og keitete
Ville være liten og søt

Ville aldri vært 15 år igjen, og er glad og stolt over den jeg er i dag[:)]

Vi var en veldig sammensveiset gjeng, nesten hele klassen, har faktisk kontakt med nesten samtlige enda[;)]
Jeg og bestevenninna mi var nok litt "sjefer" i klassa, noe jeg er flau over i dag, vi var ikke så veldig hyggelige mot alle..  Men tror vi har gjort opp for det i ettertid, heldigvis, har vertfall et greit forhold til alle sammen idag[:)]

De 2 bestevenninnene mine fra ungdomsskolen er faktisk 2 av mine beste venninner fortsatt[:D]

jeg var vel litt guttejente,hang med guttene og tøffet meg....eeelsket gutter...haha..røykte gjorde vi også.uff uff![;)]men eg var no litt flink på skolen også,men likte best gym[:)]

hehe....den kjenner jeg igjen[;)]string trusen[;)]
ORIGINAL: MalinDalin

selv var jeg berta.gremmes naar jeg ser b?lder naa!!v? var 5 berter ? klassen, alle ?fört m?ss60 og buffalo pluss str?ngen som synter over buksekanten.og jeg g?kk ?kke t?l postkassa uten sm?nke.
angrer ? dag paa mye jeg gjorde paa ung skolen, v? var ?kke mobbere men v? var sören ?kke gre?e heller!

Jeg var guttejenta og sports idiot... hehe

Jeg var pliktoppfyllende og skoleflink med høye krav til meg selv. Var stille og småsjenert av meg. Vi var en liten klasse hvor vi konkurrerte med hverandre da stort sett hele klassen fikk gode karakterer. Gjorde det godt i 1.klasse videregående, men så begynte jeg å angre skolevalget og falt litt utenfor og mistet litt motivasjonen. Men gjorde det godt alt i alt [:)]

var den som skulle være så "kuuuul" klasse så svarte eg lærerene igjen, fekk dårlig orden og oppførsels karakterer o.l. blei tatt i røyking og sånn[8D] i begynnelsen av ungdomskolen ga eg fanken og fekk drålige karakterer..skjerpet meg i tiende og va ein av de å fekk gode karakterer som oftest

Back
Topp