Hvem var du forelska i som barn? *insp av MalinDalin*

naa (til mitt eget forsvar) skal det sies at jeg var typ 4 da Fleksnes stjal hjertet mitt[8D] Ellers tror jeg nesten mamma foretrakk den 4 aar gamle jenta som skrek deeeeöööö framfor fjortissen som skulle gifte seg med Nick Carter og spilte 'quit playing games with my heart' paa repeat i mnds vis eller var driiiit forelsket i Leonardo Dicaprio og saa Titanic igjeeen og igjeeeen[;)]

Leonadrdo Dekaprio, brad pitt, rob love og alle disse kjekkassene så jeg først da tenårene begynte.. [8D] Da var jeg forelska i en ny hver uke hehe [:D]
Men når jeg var liten var det Elvis og kron prins håkon.. [:D] jepp [;)][:D]
elsket disse musikal filmene til elvis.. OMG flaut hehe..
og prinsen da.. herregud.. særiøst.. så klippet jeg ut bilder av han i se og hør..og hadde han kjæreste, klippa jeg de og ut, og alt sku inn i dagboka.. og jeg var sååååååååå sjalu på disse damene hans hehehe [:D] (heldigvis varte ikke forelskelsen i håkon så alt for lenge da lol [:D]

Joe MacIntyre i New Kids on The Block.. Da gikk jeg i 3.klasse.. Var samtidig som Michael Jackson var hawt, og jeg husker jeg haaaata han! [8D]
Åsså Johnny Depp har jeg alltid vært fascinert av.. Helt fra 21 Jump Street og til nå.. Nå er har jo bare übersexy!!!

Eller er jeg fortsatt forelska i Robbie Williams.. Ingen over, ingen ved siden. End of story![:D]

Jeg var vel det en kaller guttegærn[8D] og var forelska i flere kjente personer oppgjennom tenåringstida:

*COREY HAIM:Spilte i filmen Lost boys

*JORDAN KNIGHT: nkotb

*ABS BREEN: fra gruppa Five

*ROB ESTES: Spilte i serien Silke og Melrose Place

ORIGINAL: MalinDalin

naa (til mitt eget forsvar) skal det sies at jeg var typ 4 da Fleksnes stjal hjertet mitt[8D] Ellers tror jeg nesten mamma foretrakk den 4 aar gamle jenta som skrek deeeeöööö framfor fjortissen som skulle gifte seg med Nick Carter og spilte 'quit playing games with my heart' paa repeat i mnds vis eller var driiiit forelsket i Leonardo Dicaprio og saa Titanic igjeeen og igjeeeen[;)]

Jeg har autografen hans for han er en venn av min bestefar og Fleksnes og jeg har bursdag på samme dag[;)][:D]

ORIGINAL: Mamma til Theo

Jeg var en av de forferdelige...FORFERDELIGE småpikene som digget Leonardo DiCaprio[X(][X(]
Huff og huff....
haha mi too... og peter andre i en periode...

Back
Topp