Hvem var du forelska i som barn? *insp av MalinDalin*

venter_spent

Gift med forumet
Var du forelska i en kjent person?

slem assa!!
Fleksnes var jeg forelsket i som liten!gleedet meg til han kom paa tv, mamma var ganske redd

ORIGINAL: MalinDalin

slem assa!!
Fleksnes var jeg forelsket i som liten!gleedet meg til han kom paa tv, mamma var ganske redd
[:D][:D] hehehe, så søt du er.. fleksnes jah.... han var jo en kjekkas! [:)][:)]
Jeg var forelsket i Morten Harket...

gynter(nissen) i the julekalender....

Sturla Berg (eller ka han hette) gledde meg alltid te Bot å Bedring for då fekk eg sjå kjekkasen [:)][;)]

ORIGINAL: Camilla m

Sturla Berg (eller ka han hette) gledde meg alltid te Bot å Bedring for då fekk eg sjå kjekkasen [:)][;)]

haha jeg og!
i tillegg var jeg kjempe forelska i MacGyver[8D]

ORIGINAL: *Anette*

ORIGINAL: Camilla m

haha jeg og!
i tillegg var jeg kjempe forelska i MacGyver[8D]

Ja MacGyver og! hehe! Språng heim frå skulen for å sjå på han! Så va da ein i klassen min så ligna på han... å han va eg og selvfølgelig foreska i! me va til og med kjæresta! HEHE! i 5.klasse[;)]

Macaulay Culkin!

(er sånn det skrives citadel [;)]...hadde masse plakater på rommet mitt, så detta vet jeg [:D][:D])

Han legen i skjærgårdsdoktoren[8D]

Johnny Depp vel...[;)]

ORIGINAL: vimselusa

ORIGINAL: MalinDalin

slem assa!!
[:D][:D] hehehe, så søt du er.. fleksnes jah.... han var jo en kjekkas! [:)][:)]
Jeg var forelsket i Morten Harket...

[:D][:D]

Elvis, John stamos i hvertfall.. Var tre år når jeg bestemte meg for å gifte meg med Elvis:) men han er jo død:/ til min store skuffelse

Var forelska i Bobby i Dallas, også pappaen i "Huset på prærien"....

Michael Jackson, Morten Harket og MacGyver.. [:D]

Johny Depp (når han spelte i 21 Jump street) og Pierce Brosnan (når han spelte i Remington Steel).

Back
Topp