Elisabeth 21
Forelsket i forumet
Ingen. Jeg gikk på P-piller. Men når vi fant ut av at jeg var det så var vi superglade begge to 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som han jeg bor sammen med det!! Jeg har hadde hintet i nesten 1 år før han begynte så smått å tenke tanken... Etter en guttetur i påsken sammen med en kompis som har barn, kom han hjem å var helt med på tanken om barn... Og en eggløsning senere så var vi gravideDet var meg. Han er så over-ordentlig til tider, så han ville helst at all oppussing skulle vært ferdig, begge skulle hatt nye biler, begge skulle hatt drømmejobber og følt seg helt ferdige med skolegang, og at vi hadde hatt 500.000 på buffer. Tok litt tid å forklare ham at damer har en biologisk klokke, og jeg ikke kan vente til vi er 70. Så han er glad for det i dag da.![]()
Haha! Godt (og skremmende) at det fins flere av dem!Høres ut som han jeg bor sammen med det!! Jeg har hadde hintet i nesten 1 år før han begynte så smått å tenke tanken... Etter en guttetur i påsken sammen med en kompis som har barn, kom han hjem å var helt med på tanken om barn... Og en eggløsning senere så var vi gravide![]()
Haha... Glad det ikke bare er jeg som har sånn treig mann, som må ha alt på plass først!Haha! Godt (og skremmende) at det fins flere av dem!jeg informerte mannen om at da og da hadde jeg time til å ta ut spiralen. Hvis han ikke ville ha barn enda, så fikk han kjøpe inn kondomer. Gikk to dager, så kom han og sa at vi kunne vel kanskje bare hoppe i det.
![]()
Oi, så standhaftig av ham!Haha... Glad det ikke bare er jeg som har sånn treig mann, som må ha alt på plass først!Her gikk det i kondomer i nesten 1 år, siden jeg nekta å begynne på pilla igjen etter at jeg måtte slutte på dem i fjor sommer pga en operasjon...
Haha, høres ut som min mannDet var meg. Han er så over-ordentlig til tider, så han ville helst at all oppussing skulle vært ferdig, begge skulle hatt nye biler, begge skulle hatt drømmejobber og følt seg helt ferdige med skolegang, og at vi hadde hatt 500.000 på buffer. Tok litt tid å forklare ham at damer har en biologisk klokke, og jeg ikke kan vente til vi er 70. Så han er glad for det i dag da.![]()
Min hoppa av i svingen nesten hver gang i halvannet år og hadde sex utenom eggløsning etter at jeg nekta å begynne på pilla igjen etter operasjonHaha... Glad det ikke bare er jeg som har sånn treig mann, som må ha alt på plass først!Her gikk det i kondomer i nesten 1 år, siden jeg nekta å begynne på pilla igjen etter at jeg måtte slutte på dem i fjor sommer pga en operasjon...
Standhaftige menn vi harMin hoppa av i svingen nesten hver gang i halvannet år og hadde sex utenom eggløsning etter at jeg nekta å begynne på pilla igjen etter operasjon![]()
JeppStandhaftige menn vi har![]()