Hvem var den idioten...

*Meya*

Elsker forumet

Okay, jeg gjentar meg selv. Hvem i HELLEFISKEN fant ut at det var lurt å ha en funksjon på ovner hvor kun lyset slås på? Hva er vitsen med lys uten varme? 

*sur*

2x 24November skrev:
greit å ha lys i ovn når man skal vaske den :)

Hva med hodelykt? 

Ahhhh jeg gjør den tabben bare alt for ofte :P

Når maten er ferdig før gjestene er det greit å kunne ha maten stående i avskrudd ovn. Også ser det litt mer "timet" ut når stekeovnen står med lyset på

Gjentar meg selv; Mykje lys og mykje varme, tru og håp det skal du få med...

skjønner deg godt!! Stakkars bestemor gjorde den tabben før konfirmasjon og måtte være oppe halve natta for å få kaken ferdig. De kunne i det minste satt "bare lys" som siste ikon i stede for først! 

Her er ovnen såpass varm på glasset at en vil få vondt av å støtte seg mot glasset med sarte barnehender, muligens brannsår også.
Så mannen fant på at vi lar lyset stå på mens den kjøles ned slik at jenta vår lærer at når det er lys på så er det varmt. :-) Praktisk for oss :-)

Hehe, kjenner meg sååå godt igjen, har ikkje tall på kor ofte eg har gjort det der.
Kan jo godt ha lys på, men kan ikkje den knappen vera ein heilt anna plass da, sånn at det ikkje går an å ta feil????
Sambo spurte meg sist eg gjorde det (for nte gang) om eg var heilt blond blitt ;o))

*muffmuffkaka* skrev:
skjønner deg godt!! Stakkars bestemor gjorde den tabben før konfirmasjon og måtte være oppe halve natta for å få kaken ferdig. De kunne i det minste satt "bare lys" som siste ikon i stede for først! 

jeg har det som siste ikon

Back
Topp