Hvem var den første som fikk vite at du var gravid?

Mannen var aller først, så fikk to av sjefene mine vite det pga formen, samt en kollega som jeg var på en 5 dagers jobbtur med (vi delte rom). Det er alle som vet :p
 
Samboeren, og så vennina mi :happy:
 
Etter mannen, så var det faktisk Personlige treneren min som fikk vite det, sånn at hun kunne tilrettelegge treningen etterhvert som magen vokser!
Samme her :hilarious: Treneren min fikk vite det samme dag som samboeren min. Det var på tide å kjøpe nye timer, og jeg ville vite om han hadde kunnskap/var komfortabel med å trene gravide før jeg betalte for ny pakke.
 
Typen var den første, men etter det er jeg litt i tåka.. Det var vel bestevenninne, samt mine foreldre og svigermor.
 
Mannen, dagen etter første positive test. Deretter mannens bror, så min søster, før foreldre og resterende søsken :)
 
Bestevenninna mi fikk vite det før mannen. Var ikke en planlagt graviditet. Var mye stress i den tiden i tillegg til mye omgangssyke både på jobb og hjemme så trudde det var årsaken til at jeg var trøtt og kvalm. Men under en telefonsamtale med bestevenninnen min overneviste hun meg om å ta en test, så da den ble positiv var det naturlig å fortelle henne.
 
barnefaren :p (min nåværende samboer). Deretter mamma
 
Jeg har ikke svart på denne fordi jeg husket ikke helt hvem som var først, jeg boblet jo omtrent over av lykke på den tiden! Men jeg kom på det i helgen, det var eieren av firmaet samboeren min jobber for. For midt i lykkerusen drev det firmaet å planla firmatur og sendte ut invitasjoner til en helgetur. Og i den forbindelsen så måtte de vite om noen hadde noen spesielle hensyn som måtte tas i forhold til mat. Tror ikke vi hadde passert uke 8 engang da han fikk vite det :p
 
Jeg har ikke svart på denne fordi jeg husket ikke helt hvem som var først, jeg boblet jo omtrent over av lykke på den tiden! Men jeg kom på det i helgen, det var eieren av firmaet samboeren min jobber for. For midt i lykkerusen drev det firmaet å planla firmatur og sendte ut invitasjoner til en helgetur. Og i den forbindelsen så måtte de vite om noen hadde noen spesielle hensyn som måtte tas i forhold til mat. Tror ikke vi hadde passert uke 8 engang da han fikk vite det :p
Haha, herlig :D
 
Jeg å min mann fikk vite det sammen. Når min søster ikke svarte, så ringte jeg min mamma og fortalte det (viste ennå ikke hvor langt og misstanken om at det var utenfor måtte fortelles). Da min søster ennå ikke svarte etter at jeg fikk vite at vi var ca i uke 26, så måtte jeg ringe mamma igjen. Og tok så lang tid før søsteren min svarte, at jeg endte med å måtte ringe pappa å fortelle også. Så søsteren min ble den tredje.
 
Back
Topp