Hvem var den første som fikk vite at du var gravid?

Sambo fikk vite det først. Så en god venninne. Nå i uke 7 har foreldrene mine og svigers fått vite det. Søsken av meg og sambo vet. Bestevenninnen min og en del kollegaer. Jeg er så sinnsykt dårlig at jeg klarer ikke skjule det :) tenker det er ikke nødvendig heller, for om det skulle gå galt nå har jeg masse støtte <3

Samboeren min først. Så fortalte vi det sammen til familiene våre. Vi har også fortalt det til de nærmeste vennene våre.
Det er ikke så lett å holde det hemmelig :) Særlig ikke når vi er det er det første barnebarnet for begge familiene våre. Veldig stas

Mannen :) gikk utålmodig en søndags morgen å ventet på at han skulle våkne.
Meg;-kjære, jeg tror svømmerne dine funker:)
Han; -det virker ikke så fort...
(Hadde sex kvelden før testen)
Meg; -jomen kjære, testen er positiv!
Han; -å, jeg elsker deg!
Stakkaren hadde ikke fått tid å våkne årntlig enda :)

Han snakker ikke bra nok til å få til å fortelle det :p Kan bare enkeltord enda, så tror hemmeligheten skal være rimelig trygg ;)
Åh, da så! Mine barn snakket flytende på den alderen. Så hadde ikke tatt sjansen selv. :P
Nå får se ikke vite det med det første. Men gledet meg veldig til å fortelle det til de!

Mannen :) gikk utålmodig en søndags morgen å ventet på at han skulle våkne.
Meg;-kjære, jeg tror svømmerne dine funker:)
Han; -det virker ikke så fort...
(Hadde sex kvelden før testen)
Meg; -jomen kjære, testen er positiv!
Han; -å, jeg elsker deg!
Stakkaren hadde ikke fått tid å våkne årntlig enda :)
Hahahaha!! :P

Åh, da så! Mine barn snakket flytende på den alderen. Så hadde ikke tatt sjansen selv. :p
Nå får se ikke vite det med det første. Men gledet meg veldig til å fortelle det til de!

Oi, da var de tidlig ute! Ikke engang de som går i barnehagen her (min er hjemme enda) snakker så godt :)

Først ei venninne siden mannen sov og klokken var 7 på morgenen! Hihi, vekket han i 11 tiden og fortalte han. Vi venter med og fortelle kommende besteforeldre til jeg har vært hos legen ihvertfall. Tror ikke vi klarer og holde på det veldig lenge :)

Mannen fikk vite det først. Så sendte jeg snap til ei venninne.
Ble avslørt av ei i koret forrige helg og mannen fortalte det til søskenbarnet sitt nå for at de skulle fikse alkoholfritt til bryllupet.
Venter med å fortelle besteforeldre til etter vi har vært på ul.

Bestevenninna mi på testdag, og utdrikningslaget hennes i helga (orka ikkje spørsmål om alkoholinntak sida vi skulle vere på tur heile helga). Mannen er på jobb og får vite det 30juni, då får han bursdagsgåve med ei lita helsing frå bollefrøet, der han melder sin ankomst i februar <3

Mannen min og en venninne. Kom litt uheldig ut med hu venninna. Ville ikle fortelle noen flere før jeg har fortalt moren min, men i en samtale om søskenvogn kom det ut ubevisst. Typisk meg

Back
Topp