Hvem var den første som fikk vite at du var gravid?

Samboeren min :P men fortalte mamma det ganske raskt etterpå, og da i og med at jeg har to fra et tidligere forhold, skrev jeg et brev til "verdens beste mormor" og at vi venter et uplanlagt mirakel i februar :) hun bare smilte fra øre til øre:)

Hahaha to venninner... Hahaha før min mann... Han trodde meg ikke de første tre dagene... Og når jeg viste han en positiv digital test så sa han så fint... Tror ikke på det, det er ikke ti stk.... Hahaha

Gubbn så min bestevennine så mamma og pappa va ekstrem kvalm at jeg ikke klarte å skjule det

Samboern :) så fortalte jeg det til en venninne tilfelle det ikke skulle gå.
Har så lyst til å si det til alle :D

Mannen, skulle bare ta en test for å sjekke før jeg skulle ut å reise, så måtte vekke ham for å vise den. :) Han ble veldig glad! Har også fortalt det til en venninne. Kommer til å fortelle det til svigers neste uke, og mine foreldre uka etter der. :)

Min sønn på snart 2 år, for jeg får aldri en dotur alene så han var med da jeg tok testen. Han får ikke til å fortelle det til noen uansett :)
Har ikke sagt det til noen andre, ikke pappan engang.

Mamma :P mannen var på reise og ville fortelle det face to face. Pakket inn en test til han.

Min sønn på snart 2 år, for jeg får aldri en dotur alene så han var med da jeg tok testen. Han får ikke til å fortelle det til noen uansett :)
Har ikke sagt det til noen andre, ikke pappan engang.
Klarer han å holde på hemmeligheten da?
Jeg har to jenter, kan ikke fortelle de. Se forteller det garantert videre! :P

Fortalte samboeren først. Så svigermor. Og så ei venninne. Og for noen dager siden fikk svigersøsteren min også.
Hun tok abort i påsken, og angrer på det. Det hjalp henne å vite at hun skal bli tante igjen. ❤️

Ungene får vite det når magen begynner å komme frem. :)

Jeg har fortalt det til samboeren og ingen andre. Sist fikk mine foreldre og sambo sine foreldre vite det i uke 7 cirka fordi jeg var så himla kvalm, og akkurat da bodde vi i samme hus som mine foreldre, og det var midt i jula med masse middagsselskap.
Etter tidlig ultralyd i uke 11 eller når det var begynte vi så smått å fortelle det ;) Venter til etter tidlig UL nå og, med å si det til noen :)

Bestevenninna mi ♡ var hos henne sa jeg tok første test for jeg ville dele det med henne ♡

Back
Topp