Hvem var den første du fortalte om graviditeten til?

Ei venninne jeg måtte ringe mens jeg drev og tok graviditetstestene på morgenen.
Da jeg var ferdig på kurs, ringte jeg Pappa på vei hjem og fortalte at jeg skulle overraske samboeren min med det så fort han kom og hentet meg (bursdagen til samboer, så ville gjøre det litt spesielt). :)

Litt dårlig samvittighet for at 2 andre fikk vite det før barnefar selv, men sånn ble det bare :)
 
samboern min. dagen etter ble det morra hans og bestemora hans. (heldigvis bor de i tyskland) /Flaut.
 
Mannen:rolleyes::rolleyes:
 
Terminforumjentene herifra etter første trollungen (April 13) :)
 
Skulle tro det var mannen. Men jeg sendte en snap til svigerinnen min, 12 dpo, for å spør om hun så streken ;) Hun har vært en støtte gjennom hele prøveperioden, så visste jeg skulle teste. Mannen fikk beskjeden så fort han kom hjem fra jobb <3
 
Gubben. Vi har ikke sagt det til noen andre ennå.
 
Jeg ringte til mamma først. Etterpå løp jeg til en babybutikk og kjøpte ei smekke og pakket den inn. Da mannebeinet kom hjem, åpnet han pakken og tittet forvirret på smekka: "Prøver du å si at jeg griser når jeg spiser"?
 
Jeg ringte til mamma først. Etterpå løp jeg til en babybutikk og kjøpte ei smekke og pakket den inn. Da mannebeinet kom hjem, åpnet han pakken og tittet forvirret på smekka: "Prøver du å si at jeg griser når jeg spiser"?
Hahahahaha, så ur-typisk mannfolk :D
 
Mannen hadde svake positive tester 2 dager før forventet mens. Så når dagen kom spratt jeg ut av sengen, tok CB digital test og fikk gravid 2-3 uker. Spradet inn til mannen i sengen sa "god morgen og gratulerer med dagen, her værse god" og gav han den positive testen han hadde bursdag den dagen
 
Back
Topp