Hvem var den første du fortalte om graviditeten til?

Mannen, såklart ❤️
 
Min mann såklart. Og før jeg hadde summet meg hadde han fortalt det til svigermor, svigersøster og sine to beste venner...
 
Mannen min, også mms til min bestevenninne rett etterpå;) Ho vet at jeg har mistet og har støttet meg i prosessen, så var helt naturlig å si det med en gang.
 
Samboeren, tett etterfulgt av søsteren og bestevenninna mi. :p
 
En god venninne faktisk:p var i bilen på vei til min mor for å hente datteren min etter jobb, hvor jeg også skulle møte sambo og fortelle han det. Men jeg var så overivrig og glad at jeg MÅTTE ringe og fortelle det til noen med en gang :p kunne ikke ta det over tlf med sambo, måtte jo få med meg ansiktsuttrykket hans! :D
 
Samboeren :) Etterfulgt av mamma og bestevenninna mi!
 
Samboeren fikk så klart vite det først<3 så fortalte jeg det til mamma for jeg klarte ikke å vente. Fortalte det til resten av min og samboers familie etter første ul<3
 
Mannen
 
Samboeren fikk vite det før testen hadde tørka :) Skal prøve å holde meg minst 2 mnd til med å fortelle det til familie og venner. Helst kunne jeg tenke meg å fortelle det etter den ordinære ultralyden men usikker om jeg klarer å holde det skjult så lenge :p
 
Venninna mi fikk vite det først siden jeg ble sendt fra legevakt til sykehus for flere undersøkelser pga stooor smerte!
å barnefar var på fylla! Så kom mandag å resultatene var helt klar, min mor kom innom for å høre hvordan det var med meg og da måtte jeg si det. etter på ringte jeg barnefar å sa han måtte ta seg en tur.
 
Back
Topp