Hvem var den første du fortalte om graviditeten til?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Samboer og bestevennina mi var der når jeg tok testen :D og så var det moren hans og min mor som fikk vite det :)

Lillesøster :-O litt dårlig samvittighet for at samboer ikke fikk vite først, men ville si det face-to-face når han kom hjem ;) men klarer aldri å holde på hemmeligheter, og MÅTTE si det til noen så da ble det en mld til lillesøster :)

Samboer :) så ventet vi til julaften med å fortelle det til familie :)

Samboeren :)
Ei venninne fikk vite det dagen etter, og mamma etter det igjen :)

Samboer! Og så en melding til kusinen min, som også er min bestevenn og hun visste at vi prøvde :)

Samboeren fikk vite det samtidig som meg og resten av familien vår fikk vite det på julaften :)

En venninde :P Sambo var ikke hjemme den helgen, og meg og venninden min skulle egentlig ut på byn. Så hun måtte nesten få vite at jeg kom til å være en party pooper :P

Mannen min :) Et par uker senere til noen venninner fordi vi skulle på "jentetur" sammen og de ville blitt mistenksomme når jeg ikke drakk vin. Ellers fikk flere på jobben vite det før familiene våre (som fikk vite det på julaften), da jeg var mye kvalm og kastet opp i arbeidstiden:confused:

Samboeren, så lillesøsteren min som skjønte det da jeg ikke kunne drikke vin på vinkvelden hennes :-) Så fortalte vi det til resten av min familie på julaften og til hans familie 1 juledag

Samboer og så bestevenninne:) Fortalte det til familie en gang etter uke 12:p

Back
Topp