Hvem tar du med deg på tul?

Sille92

Elsker forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibollene 2023
Julilykke 2023
Jeg har time til otul neste uke, men mannen jobber. Tenker det ikke er så nøye at han tar seg fri, det er viktigere at han er med på ordinær ul (det er også tredje barnet,så vi har gjort det noen ganger:)).
Men så tenkte jeg å kanskje ta med søster eller mor. Andre som har hatt med seg annen følge? Har det gått fint?

Jeg har time til otul neste uke, men mannen jobber. Tenker det ikke er så nøye at han tar seg fri, det er viktigere at han er med på ordinær ul (det er også tredje barnet,så vi har gjort det noen ganger:)).
Men så tenkte jeg å kanskje ta med søster eller mor. Andre som har hatt med seg annen følge? Har det gått fint?
Vi har akkurat samme situasjon her.
Mannen har ikke mulighet til å ta seg fri fra jobb. Sa at så lenge han blir med på OUL så gjør det ikke så mye for min del om han ikke blir med nå.
3. barnet her også og jeg skal ha med mamma på OTUL nå på førstkommende mandag.
Hun var også med på OTUL da jeg gikk gravid med første (var også første barnebarn) og med min søster da hun gikk gravid i 2023 da hun var i samme situasjon.
Ingen problem å ha med seg mamma, søster eller eventuelt noen andre her i allefall.
Kan ikke skjønne at jordmor eller andre som utfører UL skal ha noe imot det.

Jeg skal ha med meg moren min. Mannen kunne fått det til men passer han godt at han slipper denne gangen og heller blir med på OUL, han var med i uke 7 og da så alt godt ut.

Men hadde jeg vært bekymret for noe var galt ville jeg nok hatt han med uansett. Men nå har jeg ingen spesielle bekymringer men ønsker veldig ha med en god trygg person for meg uansett, man vet jo aldri hva som møter deg før undersøkelsen blir gjort.

Tror det er greit å ha med noen man stoler på. Personlig forventer jeg interesse fra samboers side til å delta, med mindre det er gode grunner til at han ikke kan ta fri fra jobb.

Hannen jobber dessverre. Svigers har tilbudt seg å være med men jeg vil gå alene. Liker det best sånn. Hadde jeg hatt min egen mor boende i nærheten kunne jeg tatt henne med men tror nok jeg også da hadde valgt å gå alene :)

Jeg tar med samboer, han var også med på privat TUL i uke 7, hvis han ikke kunne blitt med pga jobb så hadde jeg også dratt alene. Jeg er veldig selvstendig av meg og liker å fikse ting alene :flower

Samboer skal være med, men om han ikke hadde kunne så hadde jeg først spurt mamma eller søsteren min, evt mine nærmeste venninner ☺️ Dette er andre svangerskap så hadde gått helt fint om noen andre måtte blitt med ☺️

jeg dro alene :) Hadde en god venninne med dagen etterpå på morkakeprøve, og samme venninne får nå også være med på ordinær ultralyd om to uker :)

Det blir min samboer. Dette er hans første barn og han vil ha med seg så mye som mulig :love017 Hvis ikke hadde jeg nok spurt min mor eller min bestevenninne.

Vi er jo ferdig med TUL, men nå er det mulig samboer ikke får blitt med på OUL. Tror i såfall at jeg drar alene. Mamma bor halvannen time unna og tror vel egentlig ikke jeg ønsker å ha henne med uansett

Mannen, drar heller alene hvis han ikke kan.

Back
Topp