hvem sykehus skal

ORIGINAL: Linda*egentlig30*29

SUS [:)]

Det blir vel SUS. Pga at jenta vår går på skolen blir det litt vanskelig å ta ferie rundt treminen. Hadde foretrukket Fredrikstad siden hele familien vår bor der.

haugesund sjukehus på meg:):):)

ORIGINAL: MammaTilMarcusAndre

me2 [:)][:)]

ORIGINAL: t0mmelise

kor du e frå?? :):)

ORIGINAL: t0mmelise

kor du e frå?? :):)

Tysvær :))) hihi :))

Jeg skal føde i tromsø på sykehuse der. Er jeg den eneste her inne som er i fra det området?

Ullevål sykehus[:)]

jeg skal føde på haukeland 

Haukeland eller Voss[:)]

Blir vel st. olavs på meg ettersom jeg bor i Trheim[:)]

ORIGINAL: Chumalunga

ORIGINAL: Svartengel

Enten Haukeland eller Stord sjukehus. Eg vil ha naturleg fødsel med badekar og lystgass. Skal prøve i det minste, men eg veit jo ikkje kor vondt det gjer[:)]
Det er en god smerte hvis man kan si det sånn [8D][:)]

JA! Smerte med mening![:)]

Vil du ha lystgass må du til Stord, de har ikke det tilbudet på Haukeland pga for dårlige opptrekksvifter slik at personalet også pustet dette inn. Og av de to sykehusene vil jeg absolutt anbefale Stord!!!Der er man nesten sikret familierom etterpå og de kjempekjekke og dyktige de som jobber der! Har vært i praksis på Storken. Mye bra der også, men der er det stor risiko for å måtte bo sammen med gjerne 3 andre nybakte mødre med barn... De har noen familierom, men pågangen av folk som ønsker å føde på Storken er så stor at få får benytte seg av dette.. Er dessuten svært kort liggetid på Haukeland i forhold til Stord!

Stord  - var der sist og kunne ikke vært mer fornøyd [:D]

ORIGINAL: Lykkeliten!

ORIGINAL: Svartengel

Enten Haukeland eller Stord sjukehus. Eg vil ha naturleg fødsel med badekar og lystgass. Skal prøve i det minste, men eg veit jo ikkje kor vondt det gjer[:)]
Det er en god smerte hvis man kan si det sånn [8D][:)]

JA! Smerte med mening![:)]

Vil du ha lystgass må du til Stord, de har ikke det tilbudet på Haukeland pga for dårlige opptrekksvifter slik at personalet også pustet dette inn. Og av de to sykehusene vil jeg absolutt anbefale Stord!!!Der er man nesten sikret familierom etterpå og de kjempekjekke og dyktige de som jobber der! Har vært i praksis på Storken. Mye bra der også, men der er det stor risiko for å måtte bo sammen med gjerne 3 andre nybakte mødre med barn... De har noen familierom, men pågangen av folk som ønsker å føde på Storken er så stor at få får benytte seg av dette.. Er dessuten svært kort liggetid på Haukeland i forhold til Stord!

Eg vurderer Stord også, er jo derifrå eg er og typen frå naboøya[:)][:)] Men me får sjå kva eg velger[:)]

Tenkte på å lage en oversikt over hvem som skal føde hvor, og når (kanskje noen treffes?!) - men fant ut at jeg venter til alle er minst 12 uker, føles litt tryggere da!

Kjempefin ide` [:)]

ORIGINAL: Tobiasgullet

Tenkte på å lage en oversikt over hvem som skal føde hvor, og når (kanskje noen treffes?!) - men fant ut at jeg venter til alle er minst 12 uker, føles litt tryggere da!

Kjempefin ide` [:)]

Ja eg er enig

dere som vil/skal føde på stord: er dere der i fra eller nett rundt? jeg er på nabo øya [;)]

ORIGINAL: Silje28

dere som vil/skal føde på stord: er dere der i fra eller nett rundt? jeg er på nabo øya [;)]

Eg er egentleg frå Stord men typen er frå naboøya, men me bur i Bergen[:)]

Back
Topp