Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Her sover eldstejenta til rundt 08, og lillebror minst like lenge, så vi står gjerne opp begge to [emoji4] før minste ble født byttet vi mer på, så den andre fikk ligge til 09-10, men i og med at begge barna sover såpass lenge om morgenen går det greit å stå opp [emoji4]
Vi våkner stort sett rundt 8-9, da koser vi oss i senga alle tre før vi står opp sammen. Hvis jeg er trøtt står samboer opp med mini etter han har spist [emoji4]
Bytter. Senne helgen leverte jeg bare guttungen ned på morgen kl 7 (mannen hadde sovnet midt i film og sov på,sofaen [emoji28]) for så å legge meg igjen
Kommer an på, ingen fast rutine på det, men ofte tar pappaen og står opp med han så jeg kan ligge å dra meg litt. Kunne ha stått opp sammen, men jeg synes de to skal få ha litt aleinetid også
Men Henrik sover ofte til rundt halv 8-8, så det er ikke et herk å stå opp da [emoji14] nå er han ikke skrubbsulten da han våkner heller, så vi kan ofte ligge 30 min i senga og tulle og kose før vi står opp