Hvem står opp?

Her sover eldstejenta til rundt 08, og lillebror minst like lenge, så vi står gjerne opp begge to [emoji4] før minste ble født byttet vi mer på, så den andre fikk ligge til 09-10, men i og med at begge barna sover såpass lenge om morgenen går det greit å stå opp [emoji4]
 
Mannen med de største, jeg med minste. Med mindre minste hadde våknet først, da ville han tatt henne :)
 
Pleier forøvrig ikke å være etter kl 8 med noen av dem, og hvis minste våknet etter 8, så sniker jeg meg bare ut til de andre :)
 
Vi våkner stort sett rundt 8-9, da koser vi oss i senga alle tre før vi står opp sammen. Hvis jeg er trøtt står samboer opp med mini etter han har spist [emoji4]
 
Bytter. Senne helgen leverte jeg bare guttungen ned på morgen kl 7 (mannen hadde sovnet midt i film og sov på,sofaen [emoji28]) for så å legge meg igjen
 
Kommer an på, ingen fast rutine på det, men ofte tar pappaen og står opp med han så jeg kan ligge å dra meg litt. Kunne ha stått opp sammen, men jeg synes de to skal få ha litt aleinetid også:)
Men Henrik sover ofte til rundt halv 8-8, så det er ikke et herk å stå opp da [emoji14] nå er han ikke skrubbsulten da han våkner heller, så vi kan ofte ligge 30 min i senga og tulle og kose før vi står opp :)
 
Back
Topp