Hvem som ruger her?

Er på rugedag 5 :) Ett egg inn her..ferskforsøk.

Utrulig spennande med to egg inn da :) Masse lykke til!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruger på 2 egg. Hadde innsett onsdag 5/11.
Test på tirsdag:) Krysser alt som kan krysses for at 3 forsøket går bra:)
Vet ikke hvor mye mer sjangs en har til å lykkes dersom man setter inn 2 egg i stedet for 1...

Lykke til alle sammen:)

Jeg ruger alt jeg kan! Hadde innsett 10.11. Frys. Første prøverør, har prøvd to ganger med inseminasjon i naturlig syklus. På Riksen :)

Slapper dere av i rugetiden? Eg er på farten hele tiden :/ kan det ødelegge sjansene
.?

Sent from my iPad using BV Forum

Ingen avslapning her, full rulle på jobb, og trenar tre-fire dagar i veka :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ruger på 2 egg. Hadde innsett onsdag 5/11.
Test på tirsdag:) Krysser alt som kan krysses for at 3 forsøket går bra:)
Vet ikke hvor mye mer sjangs en har til å lykkes dersom man setter inn 2 egg i stedet for 1...

Lykke til alle sammen:)
Har lest at man øker sjansen med 10%. På vårt 3.innsett fikk vi satt inn to egg og ett festet seg. Håper det blir et eller to hos deg nå

Er ihvertfall veldig spennende! Bestemte meg for å vente til testedato. Hehe:) 10% er nå litt bedre;) kjenner litt småkramper i magen og menssmerter innimellom, så det er ikke godt å si hva det blir til.

Jeg er lærer og travel med jobb, utviklingssamtaler og trening på kveldene. Det jeg derimot HAR gjort, er å være bevisst på følelsene mine. Slappet godt av når jeg først kan, og oversett irritasjon og slitsomme mennesker, hehe. Og lagt listen litt lavere, hva gjelder prestasjoner i jobben ;-) lar humla suse litt ekstra og synger en sang hvis det blir bråk i klasserommet. En livsstil jeg gjerne overfører videre i livet :p

Gikk ikke veien denne gang heller :( da blir d pause for oss til våren, lykke til dere andre :D håper dere får positive tester <3

Sent from my iPad using BV Forum

Det var trist å lese :( klem

å så trist:(

Back
Topp