Hvem som er gravid igjen?

Jeg er 4+3 i dag

Sent from my iPad using BV Forum

Takk og lov så er jeg ikke gravid! 4 holder i massevis! ;)
Men jeg kan glede meg på deres vegne i stede! :) Gratulerer så mye til dere alle som har ny spire på vei :D

Oj, så mange som var gravide igjen! Så moro!!! :) Gratulerer til dere alle!
Jeg er også gravid, 13 uker sånn ca :) Og termin i midten/slutten av april :)

Oj, så mange som var gravide igjen! Så moro!!! :) Gratulerer til dere alle!
Jeg er også gravid, 13 uker sånn ca :) Og termin i midten/slutten av april :)

Gratulerer så mye!! :)

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Jeg også!
Men snart blir det vel vår tur også :)

Elsker BV forum

får satse på det, må si at je missunne ingen å være gravid, for det syns je ikke var så stas, hater å være kvalm og kaste opp o.l, og det syns je det var mye av...... men missunner de absolutt det som kommer etterpå :p

får satse på det, må si at je missunne ingen å være gravid, for det syns je ikke var så stas, hater å være kvalm og kaste opp o.l, og det syns je det var mye av...... men missunner de absolutt det som kommer etterpå :p
Savner alt jeg (vel ikke de første 12 ukene med usikkerhet) men hadde da bare problemer med bekkenet

Elsker BV forum

Jeg er også gravid! Var molefonken her inne :-) måtte skifte Nick fram til graviditeten er offesiell :-) er 14-15 uker ca :-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Så koselig at du titter innom! Gratulerer så mye med graviditeten :D

♥ Lillegutt født i juni 2012 ♥

Takk for det! Var planlagt, men gikk så fort at det var litt av en omveltning:-p er stadig inne å sniker, men føler ikke tiden strekker til slik at jeg klarer å vere aktiv her inne :-) koselig å se at det fremdeles er mye liv i juni2012 :-D

Jeg er også gravid! Var molefonken her inne :) måtte skifte Nick fram til graviditeten er offesiell :) er 14-15 uker ca :)

hei på deg :)

Hyggelig at du titter innom, og så koselig at du er gravid igjen :)

Legg igjen noen spor etter deg når du titter innom da :)

Hm. Hvem er du?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp