Hvem smarting..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
..La opp en 10 ampers kurs i et helt  rom med lys, varmekabler, opplegg for vaskemaskin OG tørketrommel ?

Æsj, strømmen gikk jo såklart, fordi jeg hadde på en varmeovn, tørketrommel og vaskemaskin samtidig. Kanskje litt høye forhåpninger, men ble passe forbauset når jeg så det bare var 10 amper der. (Sikringsskapet er inne hos huseieren)..

Nå som jeg var så godt igang med vask og tørk, må vente til huseieren er hjemme om 1 time, føler meg IKKE komfertabel med å rote rundt i huset dems etter sikringer [:'(]

ORIGINAL: Pembie

Unnskyld meg men, HVILKEN smarting.....

sign!

Vi har bare 10 all over.

Så kan ikke ha på noe samtidig. Hehe

Men ovnen og vaskemaskina har egen kurs, ellers er alt på samme.
Så om tørketrommel skal være på må varmeovn av.
Kan ikke føne håret om varmeovn og vaskemaskin/ovn er på.
Kan ikke støvesuge om varmeovn er på eller vaskemaskin og tørketrommel er på.

Men huset er 150år så.

Huff, så tragisk at noen av dere kjeder dere SÅ mye at dere abolutt MÅ påpeke en skrivefeil 

Uff sånn har vi det og. Har 25A som hovedsikring og det skal ikke mye til før den går. Men har dere ikke sikringer selv? [8|]

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Huff, så tragisk at noen av dere kjeder dere SÅ mye at dere abolutt MÅ påpeke en skrivefeil 

Jeg synes det nesten er tragisk at noen ikke tar seg bryet med å skrive riktig.

ORIGINAL: Rada

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Jeg synes det nesten er tragisk at noen ikke tar seg bryet med å skrive riktig.

Ja, for jeg skriver feil med vilje [;)] Smart du [:)]

en smarting er jo en person, så det vil jo bli hvem.. jeg heier på trådstarter.. men jeg suger i rettskriving

ORIGINAL: turbo trash

en smarting er jo en person, så det vil jo bli hvem.. jeg heier på trådstarter.. men jeg suger i rettskriving

Ja, det gjør du virkelig.....[8|]

Slik har vi det på kjøkkenet[>:] Vannkoker og oppvaskmaskin kan ikke gå samtidig[8D]

Ja, en smarting handler om en person, men en smarting er jo et substantiv, og man bruker ikke hvem da.[:)]

ORIGINAL: Pembie

Ja, det gjør du virkelig.....[8|]

jeg ville bare glede trådstarter.

Back
Topp