Hvem skulle trodd

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Anette har begynt å tatt litt smokk, endelig! Når hun skal legge seg og i vogna har hun begynt å finne gleden i å sutte litt på smokken UTEN at jeg må stå å holde den på plass. Herlig, dette har gjort at hun ikke trenger å sovne ved puppen om kvelden, og sovner av seg selv i vogn og seng:-)
:hello2 :wav :_rr :blob1 :cool05 :dance008

Anette har begynt å tatt litt smokk, endelig! Når hun skal legge seg og i vogna har hun begynt å finne gleden i å sutte litt på smokken UTEN at jeg må stå å holde den på plass. Herlig, dette har gjort at hun ikke trenger å sovne ved puppen om kvelden, og sovner av seg selv i vogn og seng:-)
:hello2 :wav :_rr :blob1 :cool05 :dance008

Så deilig for deg da! Her var smokken uunnværlig fra dag nr to på sykehuset. Når hun sover og den har fallt ut så sutter hun fremdeles..hihi..er sikkert sugereflekser men søtt likevel :-)
Håper Anette fortsetter med smokken :-)

Ja jeg også:-) Mange sier jeg er heldig som har barn som ikke tar smokk og flaske, meeen det er jaggu mange fordeler også altså.

Så flott da! Deilig å slippe å amme i søvn vil jeg tro ;)
Her så ville jeg veldig gjerne at snuppa skulle ta smokk, rett og slett fordi man da har noe som kan roe babyen ned på en veeeldig enkel måte ;) Hun fikk den fra dag 1 på sykehuset, og sutter også videre i søvne om hun mister den :rolleyes: Eneste ulempen er at hun begynner å gråte om hun mister den på kvelden ;)

Jeg ventet seks uker før hun fikk smokk, det angrer jeg på, neste gang skal jeg ikke gjøre det:-)

Ja, de sier jo man skal vente til amminga er på plass men det orka jeg ikke :p Hun hadde sugebehov og jeg var for sår til å være smokk ;)

Ja, de sier jo man skal vente til amminga er på plass men det orka jeg ikke :p Hun hadde sugebehov og jeg var for sår til å være smokk ;)

Det skjønner jeg godt:-)

Back
Topp