Hvem skifter dekk?

Nettopp!! Men jeg må ta klesvasken. Han gjør det feil, og da blir jeg smågal så jeg foretrekker å gjøre det selv. Men bare det å fylle på diesel på bilen gjør at jeg får en mild form for angst. (jeg innser at jeg ikke kan leve som singel)
Samme her.. Han kan heller ikke henge opp klærne, eller brette de. Eller lage mat. Men han kan mye annet bra, og da er jeg strålende fornøyd :D

Samboer.. men ofte hjelpe æ til så d går fortere :) Han har tre bila å bytte på... min, hannes å mora sin bil..

Jeg ringer å bestiller time, mannen lemper dekkene fra boden og inn i bilen, kjører og får de byttet og lemper de andre dekkene tilbake.

Betaler heller de 400 kr enn å måtte høre på mannen syte over at han må skifte dekkene selv, han hater sånt :p

Er sammen med en nerd, å veldig gravid. Så her må jeg ty til pappa eller broderen i år. Meeen ellers gjør jeg det selv :) ikke noe stress det!

Her hjemme gjør vi det som oftest sammen. Jeg tar 2 dekk, han tar 2. Eller han løsner og strammer mutterne mens jeg skifter dekka. Synes det er veldig greit å kunne det i tilfelle jeg står alene med punktert dekk en dag :)

Jeg har vokst opp med å skifte dekk fra jeg var sterk nok i 11-12 års alderen! Kommer fra en bilfrelst familie og har drevet med bilsport, restaurering av veteraner etc etc, så har gjør jeg bilgreier bedre enn han. Dessuten får han ikke røre mustangen eller konebilen min :D så det så!!! Haha - bilnerd!!

Mannen gjør det som regel fordi han syns det vel blir mest naturlig, men det er ingenting i veien for at jeg kan gjøre det. Har hjulpet han flere ganger også slik at det går fortere.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir mannen sin jobb.. Og hadde jeg ikke hatt en manm hadde nok pappa eller bruttern fiksa det :)

Mannen som gjør det. Og hipp hurra for det ja ;) NOE må han da få gjøre her

Det e mannen som gjør. Han som har førerkort :P

E har fått prøva å skifte dekk, men ettersom e har en sykdom som ikke takler så mye tungt arbeid så får e ikke lov.

Har skiftet selv. Greit å vite at man får det til i tilfellet man punkterer en gang. Men pleier å hjelpe mannen :)

Da har mannen dratt opp på gården for å skiftedekk.
hahaha tok bare 4 dager med masing! hahaha

Back
Topp