Hvem skifter dekk?

Jeg har alltid gjort det sammen med far, fordi jeg har oppbevart dekkene mine i hans garasje. Samme med sambo - han har byttet dekkene sine i garasjen hos svigers. Nå har vi imidlertid flyttet, gått over til felles bil og oppbevarer dekkene selv, og jeg har for stor mage til sånt, så det blir hans jobb i år :) Men jeg synes det er viktig å kunne gjøre det selv, både i tilfelle jeg plutselig står med punktert dekk eller sommerdekk og snø, men også fordi jeg liker å kunne selv og ikke være avhengig av noen :p

Det gjør mennen hehe

Min samboer tar sin bil og jeg tar min, jeg er for likestilling der.. Tragisk med kvinnfolk som ikke kan bytte dekk..

Her er det kvinnfolkarbeid :) Har man gjort det én gang, så kan man det :) Vanskelig eller tungt er det heller ikke.

Samboer skifter dekk.
Før hans tid var det pappa.

Har skiftet dekk 1 gang sjølv, da pappa var blitt for dårlig til å hjelpe meg. Men han stod ved siden av å forklarte. Og lo. :) Dekkskift var ikkje heilt mi greie. :)

Jeg kan hvis jeg vil, men jeg gidder ikke :-p Det får mannen ta seg av. Jeg setter heller på en ekstra maskin med klær ;-)

Back
Topp