Hvem skifter dekk?

Det er mannen..
Hver gang jeg sier jeg skal gjøre det
Får jeg bare blikk som tilsier at jeg tråkker over en grense..

Har ingen mann. Så det e min jobb det og.. Som alt anna "mannejobb" som må gjøres i og utenfor huset.

Sent from my iPhone using BV Forum

Svogeren min jobber på dekkhotell, så her gjør vi det enkelt og leverer inn bilen.

Gubbis er mekaniker og gjør det like lett som å slippe en fis. ;)

Pappa! Haha

Hans bil så det får han gjøre selv. Jeg har heller ikke lappen så :p

Her er det ikkje mannfolkjobb! Det kan like gjerne vere eg som gjer det. Me har gjerne brukt å gjere det saman, så det går fortare. :-)

Mannejobb her i huset! Jeg hjelper gjerne til, men for mannen min er det nesten en prinsippsak :p han forklarer at det er et "primærbehov" for å vise at han er mann, og forsørger.
Jeg bytter hvis han er på sjøen, da har han ikke noe valg gitt ;) men veldig fint at han gjør det nå som magen er litt i veien :)

hehe, vi er ikke sånn middelalder mennesker altså, jeg bare hater alt som har med biler å gjøre så da blir det automatisk hans jobb :p
Er sånn her i huset også, jeg skjemmes ikke for å si det sånn.. Hvem som gjør hva er jeg likegyldig til, så lenge det blir gjort (på min måte) høhø :D

Er sånn her i huset også, jeg skjemmes ikke for å si det sånn.. Hvem som gjør hva er jeg likegyldig til, så lenge det blir gjort (på min måte) høhø :D

Nettopp!! Men jeg må ta klesvasken. Han gjør det feil, og da blir jeg smågal så jeg foretrekker å gjøre det selv. Men bare det å fylle på diesel på bilen gjør at jeg får en mild form for angst. (jeg innser at jeg ikke kan leve som singel)

Back
Topp