Hvem skal på fødselsforberedende kurs?:)

Heldig st dere kan få tvillingkveld da:) skal se om det er i Vestfold å:)
Gjør absolutt det! alt er jo helt nytt når man plutselig venter to stk, så jeg ser veldig frem til det altså! Var visst litt info ang fødsel og barseltid ol. Ingenting blir jo som med de to forrige fødslene, så takker ja til all info jeg kan få jeg altså!

Gjør absolutt det! alt er jo helt nytt når man plutselig venter to stk, så jeg ser veldig frem til det altså! Var visst litt info ang fødsel og barseltid ol. Ingenting blir jo som med de to forrige fødslene, så takker ja til all info jeg kan få jeg altså!
Ja ikke sant blir jo. OE annet, og jeg har ikke vært igjen om dette før heller ;p ikke mannen min heller så kunne vært greit med info når det er 2 :p :o

Jeg vet ikke helt, usikker på om vi får noe ut av det :rolleyes:

Vi ble spurt om vi ville da vi var på kontroll hos jordmor i uke 13. Takket ja til det, så da blir det kurs i september. Tenker at det er veldig greit å få vært på et sånt siden vi er førstegangs. Får jo vite litt gjennom f.eks Fødeavdelingen på Dplay og forumet her, men det er likevel en del jeg lurer på osv. Kurset tar også for seg amming og det er veldig greit siden jeg har tenkt å amme så lenge jeg klarer det.

vi tenkte vi skulle iallefall, uansett hva man får ut av det, føler selv at det kan være greit når jeg ikke har vært igjennom det:) de tilbyr også sånn ammeforberedene kurs eller noe SPN her på helsestasjonen:)
Var det i 2017, i forbindelse med første svangerskap. Skal føde på samme sykehus nå, så føler ikke noe stort behov for det.
Var veldig nyttig, da! :)

Jeg var ikke forrige gang, men skal denne gangen.
Forrige gang ble jeg jo lagt inn halvannen må er før termin og satt i gang halvannen uke etter det igjen. Jordmor mente det var greit for meg å ha et slikt kurs.
Med igangsetting gikk det 1 t og 45 min fra vannet gikk til han var ute.
Satser på at jeg får holde meg hjemme denne gangen og da er det greit å vite litt om når jeg skal ringe og slikt.

Dette er bare et enkelt kurs holdt av to jordmødre på helsestasjonen, men kan jo være greit å få med seg, selv om jeg har fødeplass på samme sykehus som sist.

Gjorde det sist. Veldig lenge siden så husker egentlig kun den ene kommentaren de sa. Det var at det er som oftest mannen som ropte etter smertestillende ikke dama. Det skjedde og :hilarious: han fikk panikk det jeg begynte å skrike litt :rolleyes:
Nå ser jeg ikke vitsen i å gjøre det en gang til. Spurte mannen da siden han det blir hans første gang, men tror han slapper av med at jeg har gjort det før.

Dersom de har tilbudet om det her så tenker jeg å melde meg på :) hadde ikke det sist

Back
Topp