Hvem skal på fødselsforberedende kurs?:)

JuliJente89

Glad i forumet
Oktoberlykke 2019
vi tenkte vi skulle iallefall, uansett hva man får ut av det, føler selv at det kan være greit når jeg ikke har vært igjennom det:) de tilbyr også sånn ammeforberedene kurs eller noe SPN her på helsestasjonen:)

Vi var ikke sist.
Men sist jobbet jeg på Ahus, og der arrangerte de "gravid lunsj" en gang per mnd med forskjellige temaer. Så der fikk jeg omvisning på føden også, det var greit å ha sett det :)

Vi var ikke sist.
Men sist jobbet jeg på Ahus, og der arrangerte de "gravid lunsj" en gang per mnd med forskjellige temaer. Så der fikk jeg omvisning på føden også, det var greit å ha sett det :)
Ja ikke sant:) det jeg p tenker at det er greit med omvisning osv:) skal vel i slutten av juni tror keg. Husker ikke når hu dama meldte oss på:p

Jeg tror ikke vi har noe sånt engang.. vurderte å sjekke etterhvert.

Vi har tenkt oss. Vet ikke hva som tilbys her, men får eventuelt se om det finnes noe privat. Har 24-ukers kontroll i morgen så kan høre med jordmor da :)

Jeg har tenkt meg. Men vet ikke hva som finnes av tilbud i området. Kan være greit å delta på noe slikt, da jeg ikke vet helt hva jeg går til.

Vi gjorde det ikke sist. Jeg tror ikke det var noe åpenbart tilbud her, og vi fikk veldig god info av jordmor på en time hvor vi begge var med :) Omvisning på sykehuset har vi allerede time for. Det gjøres rutinemessig for alle her i alle fall :)

Vi har tenkt oss. Vet ikke hva som tilbys her, men får eventuelt se om det finnes noe privat. Har 24-ukers kontroll i morgen så kan høre med jordmor da :)
Ganske sikker på at Ullevål arrangerer kurs, men man må betale for det selv.

Jeg var på det med første, var veldig greit :-)
Fikk svar på mange spørsmål jeg hadde og så fikk vi omvisning på føden :-)
Men føler ikke behov denne gangen, og her er tilbudet egentlig bare for førstegangs fødende :-)

Vi skal på fødselsforberedende kurs i regi av helsestasjonen. Jeg går til jordmor på helsestasjonen, så det var hun som informerte om tilbudet.

Vi var på det sist. Helsestasjonen som arrangerte. Var litt snakk også så vi en video hvor fødende ble fulgt før og under fødsel.
Ble litt skuffet sist så denne gangen føler vi ikke for å reise.

Har aldri vært på kurs, men sykehuset lurte på om vi ville være med på tvillingkveld, så det takket vi ja til! Vet ikke når det blir, men sikkert greit å få med seg :)

Har aldri vært på kurs, men sykehuset lurte på om vi ville være med på tvillingkveld, så det takket vi ja til! Vet ikke når det blir, men sikkert greit å få med seg :)
Heldig st dere kan få tvillingkveld da:) skal se om det er i Vestfold å:)

Back
Topp