Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enigKun mannen og helsepersonell Ingen andre er velkommen, uten mannen hadde jeg heller født alene enn å ha med noen andre som venner/familie
Kun samboer skal få være med her mamma spurte om hu kunne være med men da begynte jeg bare å le og sa klart ifra at nei der hadde hu ingen verdens ting å gjøre den eneste som kommer til å få vite det før han er født er venninna mi som skal passe på hunda
Edit: mamma kommer ikke til å få vite at det er i gang før han er født fordi hu kan være litt impåsliten jeg orker ikke å bli spamma med meldinger om hvordan der går og hvor langt vi har kommet.
De som jobber der teller ikke nei. De er ikke der for et emosjonelt øyeblikk, de jobber 'bare' der og skal sørge for at alt går bra [emoji14]Har bare hatt mannen der de to andre gangene, og slik blir det nå også.
For meg er det helt sært i det hele tatt tenke på at noen andre skulle være der. Det er liksom vårt øyeblikk, ingen andre sitt (jaja, bortsett fra de som jobber der da, men det telles ikke )
Regner med du forstår hva jeg mener [emoji6]De som jobber der teller ikke nei. De er ikke der for et emosjonelt øyeblikk, de jobber 'bare' der og skal sørge for at alt går bra [emoji14]
Ja, men. Det er det jeg mener. For far og evt egen mor, så er de der jo for sin egen emosjonelle del.. (og din, psykisk.).Regner med du forstår hva jeg mener [emoji6]