Hvem skal med på føden?

Bare mannen her også, har ikke planer om å informere andre før han er kommet ut.

Kun samboer får være med. Mamma hadde garantert elska det om hun fikk være med, men fødselen er min og samboers opplevelse og den vil vi ikke dele med andre. Han har vært ganske passiv i graviditeten, men ifht fødselen har han glimta til. Han stilte jordmor masse spørsmål ang hans rolle, hva han kan og bør gjøre for meg underveis, om han får klippe navlestrengen osv, så jeg gleder meg til å oppleve dette sammen med ham.

Kun mannen og helsepersonell :) Ingen andre er velkommen, uten mannen hadde jeg heller født alene enn å ha med noen andre som venner/familie :p

Jeg skal ha med mannen[emoji4]

Hadde med meg mannen og en venninne som er fotograf:)

Kun samboer skal få være med her :p mamma spurte om hu kunne være med men da begynte jeg bare å le og sa klart ifra at nei der hadde hu ingen verdens ting å gjøre :D den eneste som kommer til å få vite det før han er født er venninna mi som skal passe på hunda :)
Edit: mamma kommer ikke til å få vite at det er i gang før han er født fordi hu kan være litt impåsliten :p jeg orker ikke å bli spamma med meldinger om hvordan der går og hvor langt vi har kommet.

Kun samboer skal få være med her :p mamma spurte om hu kunne være med men da begynte jeg bare å le og sa klart ifra at nei der hadde hu ingen verdens ting å gjøre :D den eneste som kommer til å få vite det før han er født er venninna mi som skal passe på hunda :)
Edit: mamma kommer ikke til å få vite at det er i gang før han er født fordi hu kan være litt impåsliten :p jeg orker ikke å bli spamma med meldinger om hvordan der går og hvor langt vi har kommet.

Svigermor kan ikke fatte hvorfor hun heller ikke får vite noe [emoji23][emoji23] jeg har sagt klart i fra at jeg ønsker å gi henne den gleden ved å få telefonen, men hun kan ikke forstå dette!
Hun er så kontrollfreak at jeg dør innvendig hver gang [emoji23][emoji23]
Dette er min gave til henne- basta bom ass [emoji28] og mindre mas for meg som føder!

Dette blir min mors 7 barnebarn og hun har gådd glipp av alle fødslene så samvittigheta sier at hun skulle fått vært med men jeg direkte HATER mennesker under fødslene:hilarious: mannen vet jeg vil ha fred å være lengst mulig alene så det egner seg bare ikke med flere tilstede enn de som faktisk MÅ være dær:p

Har bare hatt mannen der de to andre gangene, og slik blir det nå også.
For meg er det helt sært i det hele tatt tenke på at noen andre skulle være der. Det er liksom vårt øyeblikk, ingen andre sitt (jaja, bortsett fra de som jobber der da, men det telles ikke :-P )

Har bare hatt mannen der de to andre gangene, og slik blir det nå også.
For meg er det helt sært i det hele tatt tenke på at noen andre skulle være der. Det er liksom vårt øyeblikk, ingen andre sitt (jaja, bortsett fra de som jobber der da, men det telles ikke :-P )
De som jobber der teller ikke nei. De er ikke der for et emosjonelt øyeblikk, de jobber 'bare' der og skal sørge for at alt går bra [emoji14]

Regner med du forstår hva jeg mener [emoji6]
Ja, men. Det er det jeg mener. For far og evt egen mor, så er de der jo for sin egen emosjonelle del.. (og din, psykisk.).
De som jobber der, de jobber bare der... [emoji14]
Var ikke sarkastisk ment, altså.

Back
Topp