Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal til JOrdmori uke 24
Hat du gått med andre barn?
Ja jeg gikk ganske ofte da jeg gikk med vesla Hadde jo håpa å få time før men når jeg ringte ditt så sa dem at de ikek brukte ikke å ha jordmor sjekk før i uke 24 :/
Ja, lurer på om jeg ringer ditt igjen når jeg har fått flyta oppover å spør om å få time tidligerehmm det synes jeg var rart! det er lenge å vent.
Ja, lurer på om jeg ringer ditt igjen når jeg har fått flyta oppover å spør om å få time tidligere
Ja jeg gikk ganske ofte da jeg gikk med vesla Hadde jo håpa å få time før men når jeg ringte ditt så sa dem at de ikek brukte ikke å ha jordmor sjekk før i uke 24 :/
Ja jeg bor i Oslo nå å skal flytte til Trondheim til kjærestenFått flyta oppover?
Det va veldig lenge ja.. Kanskje det er ny regel for flergangsfødende? Jeg fikk ikke før uke 17 med tredje.
For flergangsfødende så er det ikke normalt med jordmor før uke 24
De som har risikosvangerskap osv får nok time før. Det er jo lite som blir gjort/skjer før da
Det anbefalte min og, men de har jo knapt tid til noe lenger så.. Da bare bestiller jeg oul og venter :/Jeg var så skuffet over legen min, og han anbefalte at jeg gikk til jordmor for kontrollene- så da blir det nok jordmor. Jeg vil fortsatt gå hos han jevnlig for kontroll av stoffskifte (har klinisk lavt stoffskifte som må sjekkes ofte).
Heldigvis ligger helsestasjonen fem minutter unna jobben, så jeg har kort vei
Lurer jeg og på.. Og overvekt, høyt bt.. Men får snakke me ho mandag..men hva om man slet med enkelte ting som feks høyt blodtrykk i det forje svangerskapet? å feks ikke har samme pappa til dette barnet som det forje? som aldri har vært pappa før?