Hvem sitt temperament

lissom

Forumet er livet
Hvem har babyen arvet temperamentet sitt av?

Marie må ha pappaen sitt, jeg har jaffal alltid vært MYE roligere enn det hun er! EGENTLIG tror jeg hun har arva tanta sitt (min søster), men vet ikke om det er mulig..

Karoline har mitt temperament. Veldig rolig og snill, aldri no trøbbel. Tror Marie mer blir den som sloss med guttene i barnehagen.. hehe

Tror dok gutten min har mitt temperament..... Kan være en liten hissigpropp, he he

Både jeg og gubben er temperamentsfulle, her blir det krig med en gang diskusjonen starter. Så vesla er verre enn oss to til sammen, idag ville jeg ikke ta henne ut av vippestolen med en gang og da hylte hun i halv time etterpå. Jeg venta litt for hun har blitt bortskjemt, hun skal ha ting der og da ikke 2 sek etterpå. Venta kanskje for lenge, og da hylte hun og hulka i halv time og når hun sluttet etter 20min skulle pappa snakke med henne og det likte hun ikke og fortsatte å hyle.... Så her i gården er det når hun skal ha ting så skal det skje med en gang.

litt av oss begge, men har faren sitt når ho blir vekt opp.. da bli såååå sur å grinat,.,.,.,

ORIGINAL: malla28

Både jeg og gubben er temperamentsfulle, her blir det krig med en gang diskusjonen starter. Så vesla er verre enn oss to til sammen, skal det skje med en gang.

Slik er det her med Ben også...[8D]

Back
Topp